همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می شود

آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام در فرهنگسراهای تهران

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری آیین گرامیداشت مادران شهدای گمنام «مادران چشم به راه » همزمان در مراکز فرهنگی هنری پایتخت در روز 19 خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۲۶۰
آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام در فرهنگسراهای تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: تجلیل از مادران شهدای گمنام همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «مادران چشم به راه» در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مادران شهدای گمنام از سایر مادران شهدا دلشکسته ترند، افزود: این مادران، مادرانی هستند که با گذشت چندین سال از دفاع مقدس همچنان چشم به راه شهید خود هستند، از همین رو سازمان؛ تکریم مادران شهدای گمنام را با تاکید بر رویکرد هویت دینی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است.

مرادی برگزاری گرامیداشت مادران شهدای گمنام را مایه مباهات سازمان فرهنگی هنری شهرداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا این مراسم سال آینده به صورت کشوری اجرا شود.

این برنامه روز دوشنبه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) با حضور مسولان کشوری و لشکری، مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، چهره‌های فرهنگی، هنری به طور همزمان از ساعت 18 تا 20 در تمامی فرهنگسراهای پایتخت اجرا می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزییات برگزاری گرامیداشت مادران شهدای گمنام می توانند با سامانه 1837 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها