سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر برزیل مانند برزیل بازی کند مقابل با این تیم برای همه دشوار می شود.
کد خبر: ۶۸۰۷۲۹
کواچ: اگر برزیل مانند برزیل بازی کند، برای هر تیمی مشکل ساز می شود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ اظهار داشت: شرایط آسانی نداریم زیرا ساعت شش صبح سه شنبه به برزیل رسیدیم و بازیکنان بسیار خسته هستند و باید با اختلاف ساعت پنج ساعته با اروپا نیز سازگار شوند.
وی ادامه داد: در تمریناتی که در سائوپائولو داشتیم سعی کردیم مشکلات خود را در توپ های بلند حل کنیم و روی حمله پس از دفاع و سرویس های قدرتمند نیز تمرکز کنیم.
کواچ گفت: بازیکنان ایران عادت کرده اند که خیلی سریع بازی کنند. در لیگ ایران بیشتر سرویس ها موجی زده می شود اما بازی در سطح بالا مقداری متفاوت است و به همین دلیل سعی کرده ام بازیکنان را برای مقابله با سرویس های قوی و استفاده از توپ های بلند آماده کنم.
وی خاطرنشان کرد: فکر می کنم شرایط بهتری پیدا کرده ایم و معتقدم امکان این را داریم که بازی والیبال خوبی ارائه کنیم. اگر برزیل مثل برزیل بازی کند برای همه تیم ها مقابله با این تیم دشوار است. باید تلاش کنیم که سرویس های خوبی بزنیم و این تیم را تحت فشار قرار دهیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صبح پنجشنبه تمرین سختی برگزار می کنیم و بعد از ظهر به بازیکنان استراحت می دهیم تا برای مسابقه با برزیل آماده باشند.
وی اظهار داشت: برگزار مسابقه در ساعت 9:50 صبح کار را برای ما سخت می کند چون ما در ایتالیا عادت کرده بودیم شب ها تمرین و بازی کنیم و تطبیق یافتن با شرایط جدید در پنج روز آسان نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها