شبکه سه سیما به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌هایی از جمله «متن، حاشیه»، «تارهایی»، «آخرین سفر روح‌الله» را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۱
ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما در ارتحال امام خمینی(ره)

شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت معمار کبیر اتقلاب و قیام 15 خرداد ویژه برنامه‌هایی را تولید و آماده پخش می‌نماید. اسامی برخی از برنامه‌هایی که به این مناسبت از این شبکه به پخش می‌رسد، به شرح زیر است:

فیلم تلویزیونی ششمین نفر
فیلم تلویزیونی «ششمین نفر» در2 قسمت 90 دقیقه‌ای به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی چهارشنبه 14 و پنجشنبه 15 خرداد ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود.
دراین فیلم بازیگرانی چون پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، کامران تفتی، رحیم نوروزی، عسل بدیعی، نادر فلاح، فرشید نوابی و... نقش آفرینی می‌کنند. درخلاصه داستان آمده است: در پی قتل پدر سرگرد آسایش که از افسران بلند پایه ارتش بوده، داوود برادر همسرش به اتهام قتل دستگیر می‌شود. این اتفاق سرآغاز روشن شدن ماجراهای پنهان دیگریست که...

متن، حاشیه
«متن، حاشیه » در یک قسمت 50 دقیقه‌ای و با حضور آقایان داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی و جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، سیاست خارجی از نگاه امام خمینی (ره) بررسی می‌شود. این برنامه گفتگو محور کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیما به به تهیه کنندگی بهرام غیاثوند است. این برنامه سه شنبه 13 خرداد ساعت16:50 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


مستند تارهایی
این برنامه در 2 قسمت 30 دقیقه‌ای نهضت امام خمینی (ره) را از سال 1342 تا پیروزی انقلاب اسلامی (1357) بررسی می‌نمایدو شجاعت‌های بی‌حد و حصر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را در مقابل حکومت پادشاهی طاغوت روایت می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که روزهای 14 خرداد ساعت 9: 30 و 15 خرداد ساعت 9 به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

مستند آخرین سفر روح الله
این برنامه مستند در یک قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی غلامرضا محمد قاسمی روایتی از دوران تبعید امام خمینی (ره) و آخرین سفر آن حضرت (ارتحال امام خمینی) را به تصویر می‌کشد. این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که چهارشنبه 14 خرداد ساعت 18: 00 روانه آنتن خواهد شد.

همچنین برنامه‌هایی چون «دیروز، امروز، فردا» و «شناسنامه» از دیگر برنامه‌های این ویژه برنامه می‌باشند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها