بانوان بوشهری؛حافظان جنوب
یادداشت-دکتر زینب اختری

بانوان بوشهری؛حافظان جنوب

جشنواره موسیقی بانوان پس از سال‌ها بار دیگر به همت بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۰۲۲۲
جشنواره موسیقی بانوان

مسئول برگزاری این جشنواره در گفت‌و‌گو با ایسنا، توضیح داد: جشنواره موسیقی بانوان از 24 خرداد تا 2 تیرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

کامران همت‌پور ادامه داد: این جشنواره به همت بخش خصوصی و توسط «آوای حنانه» و «هنر در قاب اندیشه» هر روز از ساعت 15 تا 17 با شرکت گروه‌های مختلف موسیقی بانوان اجرا می‌شود.

وی افزود: پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی حمایت معنوی بسیاری از ما کرد. البته ما هشت ماهی می‌شود که ایده این جشنواره را پی‌ریزی کرده‌ایم اما با حمایت‌های این مسؤول این جشنواره اجرایی شد.

همت‌پور با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره از دو روز دیگر توسط سایت «ایران کنسرت» آغاز خواهد شد، افزود: استقبال خانم‌ها از برگزاری این جشنواره بسیار عالی بود و آن‌ها را خوشحال کرد.

او درباره گروه‌های حاضر در جشنواره گفت: گروه «‌آوای مهربانی» به سرپرستی سهیلا پورگرامی، «کرشمه» به سرپرستی شیدا جاهد، «آواز ملل» به سرپرستی نسرین ناصحی و شهلا میلانی، «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی و همچنین گروه‌های «مشتاق شیراز»، «بوی گندم»، «ستاره قطبی»، «دادمهر»، «قناری»، «دریای راز»، «چکاوک آزاد» و گروه «خنیا» به سرپرستی پری ملکی در این جشنواره به روی صحنه می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها