جام جم نوا: کنسرت «دف و نی» به سرپرستی و خوانندگی بیژن کامکار در قالب فستیوال رنگ و موسیقی در روز سه شنبه 20 خرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۷۸
کنسرت«دف و نی» در جشن رنگ و موسیقی

گروه «دف و نی» به سرپرستی و خوانندگی بیژن کامکار اولین کنسرت خود را در سال جدید در فستیوال رنگ و موسیقی برگزار می‌کنند. آخرین اجرای این گروه به آبان ماه سال گذشته می‌گردد که آن کنسرت هم در تالار وحدت برگزار شده بود. کنسرت سال پیش اولین اجرای زنده از آلبوم«دف و نی» محسوب می شد که در سال 1370 با همکاری بیژن کامکار و محمدعلی کیانی نژاد منتشر شده بود.
«در هوای بیخودی»، «نی نواز1، 2 و 3»، «طره طرار»، «آواز و نی 1 و 2»، «عیشم مدام است»، «دگر باره بشوریدم»، «بی من مرو»، «طرب اندر طرب»، «اندر میان جان»، «اندر شمار بی دلان» عنوان برخی از قطعاتی هستند که در این کنسرت به اجرا در می‌آیند.
بر اساس این گزارش جشنواره رنگ و موسیقی یک جشنواره مستقل موسیقایی است که بنا دارد هر ساله با توجه به محدودیت‌های موجود به معرفی رنگ‌های مختلف موسیقی بپردازد و فرصتی برای همدلی بیشتر گروه‌های موسیقی و ارتباط بهتر آنها با مخاطبین خود باشد.
کنسرت «دف و نی» به سرپرستی و خوانندگی بیژن کامکار در روز سه شنبه 22 خرداد ساعت 22 در تالار وحدت اجرا می شود. علاقمندان به منظور تهیه بلیت‌های 30 تا 60 هزار تومانی این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها