باشگاه پرسپولیس امروز هم محل رفت و آمد بازیکنان بود. چه آنهایی که می خواهند قرارداد خود را تمدید کنند و چه کسانی که در پی بستن قرارداد هستند.
کد خبر: ۶۷۹۱۸۵
با توافق 80 درصدی فروزان تکلیف عابدزاده چه می شود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، در اطراف باشگاه پرسپولیس نامی که بیشتر شنیده می شود محسن است. محسن فروزان. او یک بار وقتی وارد باشگاه پرسپولیس شد شایعات مربوط به خودش را زیاد کرد اما اطرافیانش روزی که شنیدند می خواهد ذخیره نیلسون دروازه بان برزیلی قرمرها شود صحنه بازی را برای او عوض کردند و از بی انگیزگی دروازه بان جوان برای سنگربانی قرمزها گفتند. محسن فروزان اما امروز با حضور دوباره اش در محل باشگاه نشان داد بی تاب پرسپولیس است.او پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا به این تیم می‌پیوندد یا نه می گوید: با آقای رحیمی جلسه‌ای برگزار کردیم و تقریبا صحبت‌ها و توافقات اولیه درباره پرسپولیسی شدن من صورت گرفت و تا یکی دو روز آینده تکلیف همه چیز روشن می‌شود.

فروزان درباره این ابهام که قرار است دروازه بان دوم پرسپولیس باشد و یک بار نیز به همین دلیل مذاکرات را نیمه تمام گذاشت ، پاسخ می دهد: این بحث‌ها مطرح نشده است. من با دایی 3،4 بار صحبت کردم و با رحیمی نیز همین طور. خوشبختانه شرایط ایده‌آلی وجود دارد. بازی کردن هیچ بازیکنی در هیچ تیمی تضمین شده نیست و به نظر سرمربی بستگی دارد.

با این تصمیم دروازه بان فصل قبل گسترش فولاد تبریز ، او 80 درصد به پرسپولیس نزدیک است و همین نکته احتمال چرخش او را به سمت استقلال کم می کند.در روزهای گذشته این شایعه که فروزان بین پرسپولیس و استقلال تیمی که بیشتر پول بدهد را انتخاب می کند، پشت سر دروازه بان جوان فوتبال شنیده شد.

با توافق این دروازه بان نام دیگری در پرسپولیس مطرح می شود که هواداران می خواهند بدانند تکلیف امیر عابدزاده این وسط چیست؟ پس از اینکه امیر عابدزاده یک سال در پرسپولیس به عنوان نیمکت‌نشین، سال بدی را پشت سر گذاشت و حتی بخشی از مطالبات این دروازه‌بان را پرداخت نکردند امروز احمد‌رضا عابد‌زاده به همراه پسرش به باشگاه پرسپولیس رفت. عابدزاده معتقد است که باید زودتر تکلیف پسرش امیر روشن شود تا او بتواند فصل آینده برای یک تیم به میدان برود. پرداخ نکردن مطالبات امیر عابد‌زاده نیز باعث ناراحتی احمد‌رضا عابد‌زاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها