مهاجم تیم ملی گفت: برای انتخاب نهایی در خصوص تیم‌ باشگاهی‌ام در فصل آینده به طور حتم با کروش مشورت خواهم کرد.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۹
مشورت با کروش برای انتخاب تیم آینده

علیرضا جهانبخش در خصوص اردوی اتریش گفت:‌ بچه‌ها همگی محک خوبی در اردوی اتریش خوردند و شرایط خوبی در این اردو حاکم بود. 3 بازی تدارکاتی نیز انجام دادیم که به نظرم بازی‌های خوبی بود و از تمام بازیکنان در این 3 دیدار استفاده شد تا آنها نیز بتوانند خودشان را در این 3 بازی نشان دهند. در ادامه هم نظر کادرفنی است که چه کسانی به جام جهانی اعزام شوند و چه کسانی بازی کنند که در نهایت امیدوارم هر بازیکنی به برزیل می‌رود بتواند عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

وی افزود: مقابل مونته‌نگرو کمی کار برایم سخت بود چون تنها یک روز بود که به تیم ملی اضافه شده بودم و در این شرایط بازی کردم اما اعتقاد دارم هر زمانی به یک بازیکن در تیم ملی حتی یک شانس کوچک هم می‌رسد باید بازیکن فوق از آن استفاده کرده و بیشترین سعی و تلاشش را داشته باشد. بازی با بلاروس هم با اینکه خیلی خسته بودم اما تمام تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

جهابخش در خصوص اینکه تا چه اندازه فکر می‌کند در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی باشد، گفت: قطعا تمام تلاشم را کردم تا باشم و هدف تمام بازیکنان نیز همین است. امیدوارم که من هم در ترکیب نهایی باشم و اگر این اتفاق برایم بیفتد امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

مهاجم تیم ملی ادامه داد:‌ رقابت خوبی در حال حاضر بین بازیکنان حاکم است و تلاش و سعی همه ما این است که بتوانیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم. من هم امیدوارم بتوانم در چنین فضایی به کار گرفته شوم و تا بتوانم پاسخ مناسبی به اعتماد کادرفنی بدهم.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه خرونینخن تصریح کرد: خرونینخن تیمی است که به لیگ اروپا رفته و گویا پیشنهاد جدی هم به نایمخن برای جذب من داده است البته فعلا دوست دارم دیرتر و حتی‌المقدور بعد از جام جهانی در این خصوص تصمیم گیری کنم.

جهانبخش در مورد اینکه آیا برای انتخاب جدیدش با کروش مشورت خواهد کرد یا خیر، گفت: تا به حال که با او صحبتی در این زمینه نداشته‌ام اما اگر بخواهم انتخاب نهایی را در این مورد داشته باشم به طور حتم از وی مشورت خواهم گرفت چون می‌دانم که کی‌روش می‌تواند به من کمک کند.

وی در پایان در مورد اینکه چه زمانی به یک تیم بزرگ خواهد پیوست، گفت:‌ فعلا به پیوستن به تیم‌های بزرگ فکر نمی‌کنم و دوست دارم ابتدا به یک تیم با سطح بالاتر از نایمخن پیوسته و سپس به تیم‌های بزرگ اروپایی فکر خواهم کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها