وقتی کروکودیل له می‌شود

کروکودیل هم کروکودیل‌های سابق!... کسی نداند، خیال می‌کند که جنس برخی کروکودیل‌های الان، چینی است.
کد خبر: ۶۷۹۰۸۵
وقتی کروکودیل له می‌شود

حالا چرا بحث امروز ما با موضوع لطیف کروکودیل آغاز شد؟... راستش، علت گیر دادن به کروکودیل، خواندن یک خبر برون‌مرزی بود که بهتر است بی‌واسطه، خودتان ذیلا به اصل خبر توجه بفرمایید:

خبر وارده: «یک کروکودیل به‌دلیل این که زنی چاق، ناخودآگاه به رویش افتاد، تا پای مرگ پیش رفت.»ـ به نقل از خبرگزاری فرانسه اینا!

از قرار مسموع، یک کروکودیل دو متری عضو یک گروه سیرک، هنگامی که همراه با تعدادی از کارکنان سیرک داخل یک اتوبوس در روسیه سفر می‌کرده، بر اثر افتادن زن حسابدار سیرک بر رویش که به‌‌دلیل عبور اتوبوس از روی دست‌انداز، تعادل خود را از دست داده بود؛ بشدت مجروح می‌شود و بسختی موفق به نجات جان وی می‌شوند.

در این حادثه گویا زن حسابدار فقط چند خراش جزئی برداشته است. نمی‌دانم آیا برای نجات جان کروکودیل مذکور، مجبور به تنفس دهان به دهان هم شده‌اند یا خیر؟.... چون خیلی کار سختی است و یک دهان خواهد به پهنای فلک!

بسته پیشنهادی: اتفاق بالا داستان نیست؛ واقعا به وقوع پیوسته است. نیازی به صحنه‌سازی بیشتر هم نیست. ما از‌همین مقدار، همه چیز دستمان آمد و فهمیدیم که مقصر حادثه کیست. لهذا به ارائه چند پیشنهاد ارزنده بسنده می‌کنیم:

1ـ دوری و دوستی: از حالا از نشستن یا نشاندن عزیزان کروکودیل در کنار اشخاص برخوردار و بخصوص خانم‌های چاق خودداری شود. کروکودیل تاب و طاقت تحمل هر فشاری را ندارد.

2ـ لزوم تقویت کروکودیل‌ها: سابق بر اینها گاهی مشاهده می‌شد که یک کروکودیل پوست کلفت با عنایت به قدرت آرواره‌اش، یک فیل قدر قدرت را زمین می‌زد؛ فلذا الان معلوم نیست که کروکودیل‌ها را چه شده است؟.... به نظرم باید به لحاظ جسمی و بنیه‌ای کمی تقویت شوند. بخصوص استرس نباید داشته باشند. استرس، پدر درمی‌آورد. بعضی‌ها معتقدند که نسل دایناسورها همین شکلی منقرض شد. منتهی چون برایشان افت داشت؛ همچین چو انداختند که بر اثر سرما و یخبندان بوده!

3ـ حذف دست‌انداز: اگر سطح خیابان فاقد دست‌انداز می‌بود، اتوبوس حامل گروه سیرک دچار ترمز ناگهانی نمی‌شد و آن زن چاق هم تعادل خودش را از دست نمی‌داد که بیفتد روی کروکودیل بیچاره. هرچند افتادگی خوب است؛ اما نه در همه حال و به هر شکل!... فلذا برای پیشگیری از تکرار موارد مشابه، باید سطح خیابان مثل سطح بیابان، تسطیح شود. ظاهرا خوب علت‌یابی کردیم و زدیم به ریشه!

4ـ رژیم درمانی جدی: از این داستان همچنین نتیجه می‌گیریم که خانم‌های محترم در سراسر جهان - و بخصوص ایران - خودشان یک چیزهایی می‌دانند که گاه دست به رژیم سفت و سخت غذایی می‌زنند تا خیلی چاق نشوند. نه‌تنها برای خودشان خطر دارد، که برای دیگران نیز. آمدیم افتادند روی بچه‌شان!.... کروکودیلش فاتحه‌اش خوانده است؛ چه برسد به بچه آدمیزادی!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها