سرمربی آرسنال شانسی برای ایران قائل نیست

ونگر: آرژانتین و نیجریه از گروه F صعود می کنند

سرمربی سرشناس آرسنال شانسی برای صعود ایران از گروهش در جام جهانی قائل نیست.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۹
ونگر: آرژانتین و نیجریه از گروه F صعود می کنند

سایت جام جم ورزشی - به نوشته سایت سوپر اسپرت، آرسن ونگر که گروه F جام جهانی را برای یورو اسپرت تحلیل کرده، مدعی شده که نیجریه و آرژانتین دو تیمی هستند که از این گروه به مرحله بعدی صعود می کنند.

ونگر از نیجریه به عنوان تیم با جرات و پر روحیه ای نام برده و طبعیتا هنگام صحبت درباره آرژانتین هم به قدرت فوق العاده این تیم در خط حمله اشاره کرده است.

سرمربی آرسنال هنگام صحبت در مورد حریف دوم ایران گفته که باید دید سرمربی آرژانتین چگونه بین خط دفاع و خط حمله تیمش تعادل مناسبی ایجاد خواهد کرد چرا که او گزینه های زیادی برای بازی در خط دفاع ندارد.

ونگر گفته: آرژانتین به خاطر قدرت خط حمله اش باید از گروهش صعود کند. همه می گویند آرژانتین بازیکنان بسیار خوبی در خط حمل دارد اما سرمربیگری این تیم کار راحتی نیست و انتخاب ترکیب اصلی کار سختی خواهد بود. آنها هیگواین، مسی، آگرو و توس را دارند که البته توس جایی در جام جهانی ندارد. ایجاد تعادل در این تیم کار راحتی نخواهد بود هر چند که تیم فعلی آرژانتین در قیاس با تیمی که در جام جهانی 2010 شرکت کرد، یکدست تر به نظر می رسد.

نکته بعدی که ونگر در موردش صحبت کرده، تیمی است که در گروه ایران، دوم می شود: به نظرم نیجریه می تواند به همراه آرژانتین به مرحله بعدی صعود کند. آنها در جام ملتهای افریقا مرا تحت تاثیر قرار دادند. آنها به جای آنکه متکی بر ستاره ها باشند، یک تیم به معنای واقعی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها