آنگولا ماکت خوبی برای نیجریه است

حیدری: در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم

خسرو حیدری بابت مصدومیت هاشم بیک زاده ناراحت است و نگران اینکه مبادا باز هم این مشکل برای دیگر بازیکنان تایم ملی رخ بدهد.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۵
حیدری: در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم

مدافع تیم ملی در گفت و گو با جام جم ورزشی، درباره مصدومیت هاشم بیک زاده ابراز تأسف کرد و گفت: بابت مصدومیت هاشم خیلی ناراحت شدم. او به دلیل یک تکل اشتباه با این مشکل مواجه شد و از این بابت شرایط خیلی دشواری را تجربه می کند. او در این مدت خیلی تلاش کرد تا برای بازی های جام جهانی آماده شود و آرزو می کنم که آسیب دیدگی اش هر چه زودتر تمام شود و بتواند تیم ملی را در ادامه راه همراهی کند.
خسرو حیدری در باره بازی آخر ایران برابر مونته نگرو هم حرف زد: بازی خیلی خوبی بود و با دو اردویی که در این مدت برگزار کرده ایم تا حد زیادی به هماهنگی لازم دست یافته ایم. البته اردوی دوم بهتر هم بود و دلیلش هم اضافه شدن لژیونرها به تیم ملی بود که باعث شد با تمام نفرات تمرینات مان را برگزار کنیم.
عدم گلزنی مهاجمان تیم ملی هم از انتقادات اخیر کارشناسان به تیم ملی است که حیدری آن را قبول ندارد: ما در تیم مان مهاجمان خوب و کاربلدی داریم و این مشکل حادی نیست و ما در بازی اگر گل نمی زنیم ایراد از کل تیم است ، مثل زمانی که تیم گل نمی خورد و همه تیم در کار دفاعی نقش دارند.
وی درباره برگزاری دیدار های تدارکاتی تیم ملی هم به جام جم ورزشی گفت: صدرصد این بازی ها به نفع ماست و بچه ها کم کم به اعتماد بنفس لازم دست می یابند. انشاءاله با بازی بعدی شرایط از این هم بهتر خواهد شد.


حیدری درمورد بازی با آنگولا هم توضیح داد: این دیدار هم می تواند برای مصاف با نیجریه کمک خوبی به تیم باشد تا بتوانیم به هماهنگی بیشتری در مسیر رویارویی با اولین حریف مان دست یابیم. ضمن اینکه بازی با این تیم آفریقایی می تواند شباهت های زیادی با تیم نیجریه داشته باشد و ما را با شرایط آن دیدار آشنا کند. البته امیدوارم دیگر در این بازی مصدوم ندهیم و بچه ها با سلامتی کامل این بازی را به پایان برسانند.
بازیکن فصل پیش استقلال درباره اینکه گفته می شود از قطر پیشنهاد دارد، گفت: پیش از این هم گفتم که فعلا تمام فکر و ذکرم معطوف به بازی برای تیم ملی و جام جهانی است و اگر قرار باشد در ایران بازی کنم فقط برای استقلال توپ خواهم زد مگر آنکه بخواهم در خارج از ایران بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
۰
۰
عاشقتم :-*

نیازمندی ها