دروازه بان پیشین استقلال هنوز هم علاقمند است تا در صورت امکان به تیم سابقش بازگشته و برای استقلال توپ بزند.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۲
طالب لو: به خاطر هواداران به استقلال برمی گردم

وحید طالب لو در گفت و گو با جام جم ورزشی، در این خصوص که کریم بوستانی در اظهار نظری گفته بازگشت طالب لو به استقلال باعث ایجاد رقابت در جمع دروازه بانان استقلال می شود و این را برای این تیم مطلوب می داند گفت: آقای بوستانی در تیم ملی مربی من بوده اند و روزهای خوبی را کنار ایشان داشته ام و حالا هم به من لطف داشته اند و من هم به نظرشان احترام می گذارم.
وی در پاسخ به این سوال جام جم ورزشی که در صورت بازگشت به استقلال مشکلی با حضور مهدی رحمتی ندارد ؛گفت: من به کسی فکر نمی کنم و فقط شرایط خودم را می سنجم و سعی خواهم کرد از هر نظر توانایی کار کردن برای استقلال را داشته باشم.
طالب لو این نکته را هم اضافه کرد که: اگر به استقلال برگردم این تصمیم، تصمیم من نبوده و احترامی است که به خواست هواداران استقلال می گذارم.
وی در توضیح این موضوع خاطر نشان کرد: در این مدت که از استقلال جدا شدم در فضای مجازی و از دیگر راه های ارتباطی بارها با خواست هواداران در خصوص بازگشتم به استقلال مواجه شده ام و بنابراین اگر به استقلال برگردم بیشتر به خواست آنها خواهد بود.
طالب لو درباره وضعیت خودش هم گفت: در حال حاضر مشغول انجام تمرینات اختصاصی ام هستم و از دو تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم اما هنوز منتظر هستم تا ببینم کدام شرایط برایم بهتر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
۰
۰
من رحمتی رو بیشتر دوست دارم. اما طالب لو هم پسر خوب استقلاله :x

نیازمندی ها