سرانجام شرکت‌های برتر عرضه‌کننده تلفن‌های هوشمند سه‌ماهه اول سال2014 اعلام شدند. طبق معمول همیشه، سامسونگ و اپل در صدر فهرست قرار دارند. در حالی که اپل در جایگاه دوم بازار تلفن‌های همراه ایستاده، سامسونگ همچنان با تقریبا دو برابر فروش یکه‌تاز این بازار است. یکی از دلایل فروش بیشتر شرکت کره‌ای سامسونگ، داشتن مدل‌های بسیار متنوع‌ و بیشتر نسبت به آیفون (تنها گوشی اپل) است.
کد خبر: ۶۷۷۴۳۱

هواوی، سومین شرکت دنیاست که بازار موبایل را در دست دارد. این شرکت چینی ۴۵ درصد محصولات خود را در چین و بقیه را در دیگر کشورهای دنیا می‌فروشد. جالب آن‌که رتبه‌های چهارم، ششم، هشتم، نهم و دهم نیز به ترتیب به دیگر برادران چینی یعنی لنوو، کول‌پد، زد‌تی‌ئی و ژیائومی اختصاص یافته است.

ژیائومی که برای اولین بار با کنار زدن شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به جمع ده شرکت برتر بازار موبایل پیوسته، به عنوان ستاره‌ای نوظهور معرفی شده است. گرچه حدود ۹۷ درصد محصولات این شرکت در چین به فروش می‌رود، اما ژیائومی درصدد ورود به بازارهای جهانی است. با توجه به این‌که شش شرکت از ده شرکت برتر موبایل‌سازی دنیا به چین تعلق دارد، شاید بتوان گفت تجارت جهانی موبایل نیز در حال چینی شدن است و شرکت‌های برتر دیگر نقاط دنیا باید گوش به زنگ باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها