تیم ملی ایران فردا در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف مونته‌نگرو می‌رود.
کد خبر: ۶۷۷۲۴۶
رونمایی از ترکیب تیم ملی در جام جهانی مقابل شاهین‌های شجاع

سایت جام جم ورزشی - تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل بلاروس در ادامه اردوی تدارکاتی خود در کشور اتریش فردا به مصاف تیم ملی مونته‌نگرو خواهد رفت.

شاگردان کروش فردا در فاصله 17 روز مانده تا جام جهانی 2014 برزیل پس از تغییر کمپ خود در اتریش دومین دیدار تدارکاتی خود را با کشوری دیگر از بلوک شرق اروپا برگزار خواهد کرد.

با کامل شدن ترکیب تیم ملی در اردوی اتریش و در حالی که فقط سه هفته به اولین دیدار جام جهانی باقی مانده باید آرام آرام از دیدار تدارکاتی فردا به بعد ترکیب اصلی تیم ملی را هم در جام جهانی جست‌و‌جو کرد. کروش نیز بدون شک در سه دیدار تدارکاتی باقیمانده تیمش تا جام جهانی پس از کامل شدن مردانش در اردوی وین به دنبال ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در برزیل خواهد بود.

*مونته‌نگرو؛ بدل واقعی‌تر بوسنی

تیم ملی مونته‌نگرو ملقب به شاهین‌های شجاع پس از استقلال از کشور صربستان از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 به طور مستقل به حیات خود ادامه داد.

شاگردان برانکو برنوویچ در آخرین دیدار تدارکاتی خود جمعه گذشته با تقریباً 70 درصد ترکیب خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل اسلواکی 2 بر صفر شکست خورد، هرچند که در این دیدار از حضور مهاجم سرشناس مونته‌نگرویی یوونتوس یعنی میرکو ووچینیچ خبری نبود. البته این مهاجم در آخرین فهرست اعلام شده مونته‌نگرو جایی نداشت.

مونته‌‌نگرو، تیم پنجاه و چهارم فیفا یکی از دیگر تیم‌های بلوک شرق اروپا محسوب می‌شود و برخلاف بلاروس می‌توان این تیم را بدل واقعی‌تری از بوسنی‌هرزگووین قلمداد کرد.

سرخ‌پوشان مونته‌نگرو در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه اروپا در گروه هشتم این رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، اوکراین، لهستان، مولداوی و سن‌مارینو هم‌گروه بودند که در نهایت با 4 برد، 3 تساوی و 3 شکست و کسب 15 امتیاز بعد از تیم‌های انگلیس و اوکراین در رده سوم این گروه قرار گرفته و از صعود به مرحله پلی‌‌آف محروم شدند.

این تیم در این رقابت‌ها و در دیدارهای رفت مقابل انگلیس و اوکراین عملکرد خوبی داشت و تیم اول را متوقف کرد و تیم دوم را شکست داد اما در دیدارهای برگشت مونته‌نگرو مقابل هر دو تیم انگلیس و اوکراین شکست‌های پرگلی را متحمل شد و مقابل هر دو تیم 4 تایی شد.

تیم‌های ملی ایران و مونته‌نگرو فردا برای اولین بار به مصاف هم خواهند رفت.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها