مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از به دام انداختن مار کبرای یک و نیم متری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۶
صید مار کبرا در پارکینگ

حسین خاکپور در این‌باره گفت: روز گذشته ورود یک مار سمی به منزلی در بلوار هاشمیه مشهد به سامانه 125 اطلاع داده شد که پس از آن عوامل گروه نجات 25 به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک مار کبرای خطرناک با ورود به پارکینگ این ساختمان مسکونی در زیر راه‌پله‌های آپارتمان مخفی شده و همین موضوع سبب وحشت ساکنان شده است.

خاکپور با اشاره به اندازه این مار افزود: این مار یک و نیم متر طول داشت و در نوع خود یکی از سمی‌ترین و خطرناک‌ترین مارهایی است که تا به حال آتش‌نشانان مشهدی موفق به صید آن شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از صید این مار به وحشت ساکنان این آپارتمان خاتمه دادند گفت: در صورتی که شهروندان از فاصله‌ای نزدیک با ماری مواجه شدند باید خونسردی خود را حفظ کرده و بدون اینکه برگردند چند قدم به عقب برداشته و از مار دور شوند و همچنین اگر متوجه نزدیکی مار به شخصی شدند بدون اینکه وی را به وحشت انداخته باید او را راهنمایی کرده تا از منطقه خطر دور شود.

به گفته خاکپور، این تصور که مارهای کوچک خطری ندارند تصور نادرستی است و هرگز نباید به یک مار حتی در صورتی که بی‌حرکت باشد دست زد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها