دیوید بکام برای فهماندن ارزش پول و دشواری کسب درآمد به فرزندانش، بروکلین پسر ارشدش را به کارگری در کافی‌شاپی واقع در لندن گمارده است.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۵
از کارگری پسر بکام تا پسر قلعه‌نویی پشت رل اتومبیل لوکس/عکس

سایت جام جم ورزشی - این موضوع علاوه بر آنکه توجه رسانه‌های اجتماعی بریتانیا را به خودش جلب کرده، ظاهرا حتی به سوژه شوخی با شماره هفت سابق شیاطین سرخ هم تبدیل شده است. در تصویر اول بروکلین را می‌بینید که طراح انگلیسی او را به این شمایل درآورده و از قولش نوشته: «پدر به شما گفته بودم که یک روز یک جام را خواهم برد!»

به گزارش «هافینگتون پست» بروکلین 15 ساله به رغم داشتن شهرت فراوان در بین مردم انگلیس کارش را در یک کافه در لندن شروع کرده است و برای دستمزد هم با کارفرمایش به توافق رسیده تا ساعتی 3 یورو دستمزد بگیرد. البته این دستمزد با توجه به ثروت 600 میلیونی دیوید و ویکتوریا بکام بسیار ناچیز است با این حال ظاهرا تصمیم بروکلین برای مستقل شدن از همین حالا کاملا جدی است. پسر بکام در شرایطی این کار جدید را از سرگرفته که پیش تر به عنوان مانکن کارش را در دنیای حرفه ای استارت زده است و در چند برنامه هم شرکت کرده است. با انتشار این خبر دیوید بکام در گفت و گویی با «هافینگتون پست» ضمن تایید این موضوع دلیل سرکار رفتن بروکلین را این طور توصیف کرد:«سعی کرده ایم به او یک نمونه معرفی کنیم. می خواهیم به بروکلین نشان دهیم در زندگی، سخت کار کردن اهمیت بسیار زیادی دارد و آدم به راحتی به چیزی دست پیدا نمی کند. این موضوع برای من و همسرم بسیار مهم است». با انتشار این خبر یکی از کارکنان این کافه گفت و گویی با «دیلی میل» کرده و رفتار بروکلین را فوق العاده تصور کرده است:« او کارش را کاملا درست انجام می دهد و رفتار بسیار خوبی هم با دیگر پیشخدمت های کافه دارد». البته طبق قانون کار و با توجه به اینکه بروکلین 15 ساله است بیش از 7 ساعت نمی تواند در این محل مشغول به کار باشد و به عبارتی یک روز کامل کاری برای بروکلین 21 یورو دستمزد به همراه دارد. پر واضح است که پسر بزرگ بکام روزهای تعطیل و آخر هفته اش را برای درآوردن پول تو جیبی به این کافه می رود و در کنار این موضوع به تحصیلات و دیگر برنامه هایش هم رسیدگی می کند.

عکس دوم را هم از هوتن قلعه‌نویی انتخاب کرده‌ایم؛ فرزند بزرگوار امیرخان که سال‌هاست بدون گواهینامه پشت رل گران‌ترین اتومبیل‌های بازار می‌نشیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
بابا اون تو انگلیسه ولی اینجا ایرانه!شما هم دست از سر قلعه نویی بر نمیدارید!
ادیب
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
وقتی ما چیزی رو به بچمون یاد میدهیم در واقع داریم به بچه بچمون یاد میدهیم . . .
به راحتی میتونیم ایران فردا رو حدس بزنیم . . .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
بابا این عكس پسر بگام فتوشاپه... توی اروپا هم این مسئله هزار بار عنوان شده
دستای پسررو نگاه كنید... اصلا به صورتش نمیاد!! ... دستش ماله یه جوون 30 ساله است حداقل!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
خیلی هم ناشیانه فتوشاپ شده.
دقت كنید خط برش عكس در آرنج معلومه/
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
پسر بكهام هم اگه بیاد ایران كمتر از بوگاتی سوار نمیشه . اینجا ایران است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
بنظرتون امیر همون هیتلر نیست!!!شما ایرانیها اگه دست از حسدو كینه و كشیدن هموطنتون از بالا به پایین بردارید ..شاید یه جای دنیا رو بگیرید...شاید به خاطرانواع اقسام صفتهای بدیه كه ایرانیا دارن...دست بردارید از این تفكرات كودكانه
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
واسه همین ما هنوز از سیاست انگلیسی ها می ترسیییییییییییییییییم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها