اشتباهات بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین باعث عصبانیت اسلوبودان کواچ شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۸۱
از عصبانیت کواچ تا مصدومیت جزیی موسوی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال ایران که ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کرده است و در اردو معمولا با آنها شوخی می کند، در طول تمرین رفتاری کاملا سخت گیرانه دارد و با جدیت عملکرد بازیکنان را زیر نظر می گیرد.
کواچ در طول تمرین کار بازیکنان را بارها متوقف می کند تا نکات مورد نظر خود را به آنها گوشزد کند.
در تمرین دیشب، کواچ با مشاهده اشتباهات بازیکنان با عصبانیت به داخل زمین رفت تا شیوه صحیح پاس و دریافت را به آنها آموزش دهد.
نکته جالب این است که کواچ که در دوران بازی خود با تیم ملی یوگوسلاوی به افتخارات بزرگی مانند طلا و برنز المپیک دست یافته بود تسلط بسیار بالایی روی ضرباتش به توپ دارد و گاهی در شوخی با بازیکنان این تسلط را به رخ آنها می کشد و گاهی مانند اتفاقی که در تمرین دیشب باعث عصبانیتش شد به بهترین شیوه توپ را دریافت می کند یا پاس می دهد.
در اوایل تمرین دیروز محمد موسوی دچار گرفتگی فیله کمر شد و با جدا شدن از بازیکنان، زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی به مداوای خود پرداخت. موسوی احتمالا پس از مداوا می تواند در مسابقه امروز مقابل صربستان به میدان برود.
عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم ملی نیز چند روزی است دچار معده درد شده و همچنان تحت نظر افروزی است اما این بازیکن هم مشکلی برای حضور در دیدارهای دوستانه مقابل صربستان ندارد.

تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 20 امروز پنجشنبه به وقت تهران در اولین دیدار دوستانه خود در صربستان به مصاف تیم ملی این کشور می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها