جادوگر فوتبال ایران در طول پنج فصل گذشته هرگز نتوانسته با هیچ تیمی در انتهای لیگ بالاتر از پله پنجم بایستد.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۸
عاشقان جادوگر نخوانند؛ یک آمار بسیار ناامیدکننده از علی کریمی

به گزارش جام جم ورزشی، علی کریمی طی سالیان گذشته و بعد از بازگشت به فوتبال ایران، در تیم‌های باشگاهی‌اش به هیچ وجه آمار قابل قبولی نداشته است.

کریمی کار دوباره‌اش در فوتبال ایران را از لیگ هشتم با پرسپولیس آغاز کرد، اما مدافع عنوان قهرمانی در آن سال نهایتا با کسب 55 امتیاز به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست نیافت.

جادوگر سپس بنا به برخی دلایل فرامتنی ناچار شد پرسپولیس را ترک کند و به استیل‌آذین برود، اما او آنجا هم دو سال بد را گذراند. تیم کهکشانی هدایتی در لیگ نهم با کسب 52 امتیاز پنجم شد و در لیگ دهم فقط با 28 امتیاز در رده هجدهم ایستاد و به لیگ یک سقوط کرد.

البته شماره هشت دوست داستنی قرمزها در نیم فصل دوم این سال سیاه عضو استیل‌آذین نبود و در شالکه حضور داشت؛ گرچه تفاوت چندان مشهودی بین عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول و دوم وجود نداشت.

جادوگر سپس در لیگ یازدهم به پرسپولیس برگشت، اما او اینجا هم توفیقی نداشت. سرخپوشان در این فصل با کسب 42 امتیاز دوازدهم شدند و البته سال بعدش با 50 امتیاز به رده هفتمی لیگ دوازدهم دست یافتند.

کریمی سپس پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتورسازی رفت، اما این تیم هم در لیگ سیزدهم بدترین جایگاهش را از زمان بازگشت به لیگ برتر به دست آورد و با 45 امتیاز روی پله هفتمی ایستاد.

به این ترتیب جادوگر فوتبال ایران در طول پنج فصل گذشته هرگز نتوانسته با هیچ تیمی در انتهای لیگ بالاتر از پله پنجم بایستد.

در این پنج فصل تیم‌های باشگاهی کریمی 200 بازی انجام داده‌اند و 272 امتیاز به دست آورده‌اند که این نتایج، میانگین ناامید کننده یک و 36 امتیاز برای هر بازی را نشان می‌دهد.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
جناب ریاضی دان اشتباه شما این است كه موقعیت شخصی را به موقعیت تیمی گره زده ای .؟!! مگر یك بازیكن چقدر در یك تیم نقش دارد ؟
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
ببخشین یه سوال داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟
از كی تا حالا عمكلرد یه بازیكنن رو براساس اینكه تیمش چه جایگاهی به دست اورده می سنجن؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه این جوری باشه پس باید بگیم خیلی بازیكنان معمولی كه نیمخوام اسم ببرم از علی كریمی یا حتی مهدوی كیا از نظر فنی خیلی بهترن چون با تیمشون چند تا جام به دست اوردن و ان نظر كاملا اشتباهه .
ضمنا در موفقیتها و شكستهای تیم بیشترین سهم رو مربی داره البته نه اینكه بازیكن سهم نداشته باشه منظور من اینكه بیشترین سهم رو تو موقیتها و شكستها و اینكه تیم چه جایگاهی رو داره رو مربی داره و سهم بازیكننان از مربی نستبا كمتره ضمنا یه بازیكن به تتهایی نیمتونه كاری انجام بده یه تیم حداقل باید 10تا بازیكن بزرگ داشته باشه كه بتونه خوب نتیجه بگیره
((((شما هم كه طبق معمول نقدی كه میكنین تخریب هستش یه مدت علی دایی رو تخریب كردین منظورم به جام جهانی 2006برمیگرده و اون قدر تخریبش كردین كه هركسی به خودش اجازه داد به دایی توهین كنه الان هم نوبت به علی كریمی رسییده
واقعا كه .....................................
نویسنده عزیز یادت باشه كریمی سرورته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها