با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

قرارداد بنگر، دغاغله و طارمی به ثبت رسید

نخستین روز حضور بازیکنان فهرست دلخواه علی دایی در باشگاه پرسپولیس به خیر و خوشی گذشت.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۲
خوشحالی دایی از پایان روز نخست مذاکره با این 3 نفر

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در فهرست خود برای پرسپولیس عهد شکنی نکرده است و مطابق فصل پیش که به باشگاه قرمزپوشان آمد جوانگرایی را در رئوس برنامه های نقل و انتقالات خود دارد. او امروز به اتفاق علی رضا رحیمی مدیر باشگاه با سه تن از جوانان فوتبال ایران دیدار و گفت و گو کرد.

مهدی دغاغله نخستین بازیکنی است که از ملوان به پرسپولیس پیوست. او که اعتقاد عجیبی به دایی و جوانگرایی در تیم او دارد با اطمینان از اینکه فصل خوبی را در پرسپولیس سپری می کند به دعوت دایی پاسخ گفت. پرسپولیس در سه جام بزرگ حضور دارد و دغاغله می تواند در سال پر ترافیک بازی های پرسپولیس به علی دایی کمک کند.

محسن فروزان دیگر بازیکنی است که امروز به باشگاه پرسپولیس رفت اما گفته می شود هنوز به طور رسمی با رحیمی و دایی توافق نکرده است. شاید مسائل مالی هم در این زمینه دخیل باشد .فروزان پرسپولیس را دوست دارد و با توجه به نه دایی به نیلسون دروازه بان فصل قبل ، فروزان جانشین وی می شود.

امین حاج‌محمدی دیگر جوانی است که چشم علی دایی را به خود گرفته . او سهمیه بازیکنان 23 سال است و در تیم دایی جای می گیرد به شرط آنکه هر چه زودتر تکلیفش را روشن کند. حاج محمدی دو روز آینده را برای توافق نهایی با پرسپولیس تعیین کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها