دیوید بکام ستاره سابق فوتبال انگلیس به همراه یک گروه کوچک، سفری دو هفته ای را به جنگل های برزیل با موتور و قایق برای تولید یک فیلم مستند آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۴۸
موتورسواری بکام در جنگل های آمازون/عکس

سایت جام جم ورزشی - این فیلم قرار است در آستانه مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به نمایش درآید.

فیلم 90 دقیقه ای کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به نام ˈدیوید بکام به سوی ناشناخته هاˈ سفر او را به جنگل های بارانی آمازون و زیبایی های طبیعی کشور برزیل میزبان جام جهانی، نشان می دهد.

او و دوستانش ˈدرک وایتˈ و ˈدیو گاردنرˈ به ریودوژانیرو رسیده و از آنجا عازم سفر به مانائوس در قلب جنگل آمازون شدند، سپس سفرشان را با راهنمایان محلی برای دیدار با جامعه کوچک آنجلین و ملاقات با قبیله دور افتاده یانومامی ادامه دادند.

ˈآنتونی ماندلرˈ فیلمساز در این سفر آنان را همراهی می کرد.

دیوید بکام متولد دوم ماه مه 1975 در لندن، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است که تا کنون جام قهرمانی فوتبال در چهار کشور را بالای سر برده و با باشگاه های منچستریونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گالکسی و پاری سن ژرمن قهرمان لیگ های داخلی این کشورها شده است. وی دو دوره حضور در باشگاه میلان را نیز در کارنامه دارد.

وی با 115 بازی ملی پس از پیتر شیلتون دومین بازیکن با سابقه تیم ملی انگلیس است که 17 گل ملی را نیز به ثمر رسانده و در سه جام جهانی حضور داشته است.

بکام در پایان رقابت های فصل 2012/2013 پس از 20 سال، در 38 سالگی با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها