توضیحات وزیر کشور درباره لغو یک جلسه

فرماندار بروجرد اعتراف به قصور کرد و استعفا داد

وزیر کشور گفت: فرماندار بروجرد به دلیل قبول قصور خود استعفا داد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت.
کد خبر: ۶۷۵۲۲۰
فرماندار بروجرد اعتراف به قصور کرد و استعفا داد

عبدالرضا رحمانی‌ فضلی در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت‌احوال کشور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره لغو جلسه‌ای در بروجرد و تشکیل نیروهای خودسر در این باره اظهار داشت: علیرغم مجوز قبلی مبنی بر تشکیل جلسه‌ای در دانشگاه با حضور افراد سرشناس همچون آیت‌الله دری نجف‌آبادی و سید حسن خمینی تشکیل شود که تعدادی از افراد دیگر نیز به دلیل سلیقه سیاسی خواسته بودند همزمان در آن محل و مکان جلسه دیگری تشکیل دهند و بر اساس نظر مسئولان محلی امکان وقوع این جلسه به مصلحت نبوده و شورای تأمین استان تشکیل شد.

رحمانی فضلی بیان داشت: وزارت کشور به جلساتی مجوز می‌دهد که همه اعضا مصلحت بدانند. مسئولیت برگزاری این جلسات با وزارت کشور است و اگر اتفاق خاصی بیفتد باید پاسخگو باشد.

وی افزود: بر همین اساس جلسه در وزارت کشور در این باره با حضور استاندار لرستان، فرماندار بروجرد، معاون سیاسی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت کشور برگزار شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که همکاران استانی قبول کردند قصور شده و برخورد منفعلانه بوده است و نباید جلسه لغو می‌شد.

وزیر کشور گفت: کسانی که همزمان قصد برگزاری جلسه دیگری را داشتند باید در زمان و مکان دیگری این جلسه برگزار می‌شد، بنابراین تشخیص ما قصور و انفعال در کار بوده است.

وی بیان داشت: در آن جلسه تصمیم‌گیری شد مدیریت استان خود با این قصور برخورد جدی کند و فرماندار نیز اذعان داشته در شرایط خاص تصمیم‌گیری کرده و تصمیم پخته‌ای نبوده است و گفته دچار قصور و کوتاهی شده و بر این اساس استعفا داد که مورد پذیرش استاندار قرار گرفت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تشخیص ما فعالیت گروه یا جناح خاصی در این رابطه نیست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
سلام به همگی.یكطرفه به قاضی نروید مصاحبه با فرماندار بزارید و نظر او را هم بنویسید...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها