آدم رباها از ترس پلیس فرار کردند

پایان 19 روز اسارت پسر 18 ساله

آدم​رباها برای آزادی مقتول، 900 میلیون تومان می​خواستند

جسد مرد ربوده شده در صندوق عقب خودرو

با کشف جسد یک مرد جوان درون خودروی رها‌شده‌ای در شهرک اندیشه در غرب استان تهران، کارآگاهان جنایی با شناسایی خانواده‌اش پی بردند وی قربانی آدم‌ربا‌ها شده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۰
جسد مرد ربوده شده در صندوق عقب خودرو

به گزارش جام‌جم، روز نوزدهم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110غرب استان تهران تماس گرفت و خبر داد چند روزی است یک خودروی اپتیما بدون سرنشین مقابل یک خانه ویلایی در فاز چهارم شهرک اندیشه پارک شده و از صاحب آن خبری نیست.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و در تحقیق از مرد تماس گیرنده متوجه شدند، این خودرو از یک هفته پیش مقابل خانه یکی از همسایه‌ها پارک شده و او ابتدا گمان می‌کرده خودرو متعلق به یکی از همسایه‌ها باشد، اما در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شده کسی صاحب آن را نمی‌شناسد و در ادامه متوجه بوی نامطبوعی از آن شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

در پی این تماس و حضور ماموران در محل آنها با گشودن قفل صندوق عقب خودرو با جسد مرد جوانی که درون پتو پیچیده شده بود رو‌به‌رو شده و موضوع را به قاضی برجسته بازپرس ویژه قتل دادسرای شهریار، گزارش کردند.

در تحقیقات اولیه، جسد مرد جوان که به نظر می‌رسید بر اثر اصابت جسمی سخت کشته شده است، به پزشکی‌قانونی منتقل و خودرو نیز برای شناسایی مالک آن به پارکینگ پلیس انتقال یافت.

با شروع تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند، یک هفته از زمان مرگ مرد جوان می‌گذرد. با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد تا این که ماموران با استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی هویت مالک خودرو به نام «حسن» را به دست آوردند و چند روز پیش موفق به شناسایی خانواده وی در یکی از محله‌های تهران شدند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، مرد جوان با خودروی خود خانه‌اش را در تهران ترک کرده و دیگر بازنگشته است تا این که دو مرد غریبه با خانواده او تماس گرفته‌اند و با ادعای این که پسرشان را ربوده‌اند، برای آزادی وی 900 میلیون تومان پول خواسته بودند.

خانواده مرد گمشده ابتدا موضوع را جدی نگرفته و تصور می‌کردند برخی قصد اخاذی از آنها را دارند، اما وقتی پسرشان به خانه باز نگشته و دوباره آدم‌ ربا‌ها با آنها تماس گرفته و خواسته‌شان را تکرار کرده‌اند، با حضور در پلیس آگاهی ماجرای ربوده شدن وی را گزارش داده‌اند و گمان نمی‌کردند پسرشان به دست آدم‌ربا‌ها کشته و جسدش درون خودروی خودش رها شده باشد.

بنا بر این گزارش، با مشخص شدن هویت جسد، تحقیقات کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، دستگیری عاملان این گروگانگیری مرگبار را آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها