همه گلزنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی

در انتظار هفتمین گلزن

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل بلاروس به تساوی بدون گل دست یافت .
کد خبر: ۶۷۴۹۳۳
ایران -بلاروس بدون گل شد

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار که در اردوی اتریش برگزار شد ، کروش این فرصت را یافت تا با توجه به نیمی از راه طی شده خود در رابطه با پیاده کردن برنامه های آماده سازی تیم ملی ، بازیکنان را در مقابل تیمی هر چندان قدرتمند چون بلاروس محک زده و ببیند شاگردانش چقدر از ایده ها و تفکراتش را درون زمین پیاده می کنند .

در این دیدار که بار بار چندانی نداشت و توپ بیشتر در میانه زمین ضربه خورد تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب علیرضا حقیقی،‌ پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان، کریم انصاری فرد، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری،‌ قاسم حدادی فر، امیرحسین صادقی، مهدی شریفی و رضا حقیقی وارد زمین شد و در نیمه دوم نیز بازیکنانی چون خسرو حیدری ، محمد رضا خانزاده ، بختیار رحمانی ، علیرضا جهانبخش و جواد نکونام به بازی رفتند تا کروش آنان را نیز مورد ارزیابی قرار دهد . در این بازی آندو تیموریان از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا به هنگامه تعویض از دقیقه 75 ، ان را به جواد نکونام تحویل دهد . بر خلاف آنکه گفته می شد ، نکونام با پای آسیب دیده در اردوی اتریش حاضر شده است ، اما به نظر نمی رسد که مشکل او حاد باشد .

بازی ایران و بلاروس از سوی شبکه 3 به صورت مستقیم به روی آنتن رفت تا مردم علاقمند در جریان کم و کیف این مسابقه دوستانه قرار بگیرند .
تیم ملی فوتبال که آخریم مرحله آماده سازی خود را در اتریش پشت سر می گذارد قرار است پنجم خرداد به مصاف مونته نگرو برود و نهم خرداد نیز با آنگولا مسابقه بدهد .
به هر صورت و در شرایطی که بازیکنان تیم ملی فعلا فشار تمرینات را تحمل می کنند ، طبیعی است که هنوز به صدر صد آمادگی نرسیده اند و برای همین نیز از بازی امروز با بلاروس چندان از شور و نشاط لازم برخوردار نبودند .

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا حقیقی، امیر حسین صادقی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی (از دقیقه 65 محمد خانزاده)، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان (از دقیقه 75 جواد نکونام)، قاسم حدادی‌فر (از دقیقه 65 علیرضا جهانبخش)، رضا حقیقی، مهدی شریفی (از دقیقه 65 خسرو حیدری)، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 65 بختیار رحمانی) و کریم انصاری فرد (از دقیقه 80 احسان حاج‌صفی)

این بازی در ورزشگاه کاپسن برگ اتریش برگزار شد و حدود 700 تماشاگر ایرانی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده‌ بودند.

تابلو‌های تبلیغاتی این بازی در اختیار برندهای ایرانی بود.

اشکان دژاگه هم که به اردوی تیم ملی رسیده امروز شاهد این مسابقه از نزدیک است.

بلاروس در رده‌بندی فیفا در رده 83 جهان و 38 اروپاست و تیم ملی کشورمان در رده 37 دنیا و اول آسیا قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها