رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام تکمیل کاروان‌های حج سال 93، درخصوص آمار اعزام عمره گزاران کشورمان به عربستان گفت: تا این لحظه مصر رتبه اول و ایران رتبه دوم اعزام عمره گزاران به عربستان را دارد.
کد خبر: ۶۷۳۹۸۴
ایران رتبه دوم اعزام عمره​گزار به عربستان را دارد

سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین آمار اعزام عمره​​گزاران به عربستان گفت: تا این لحظه بر طبق آمار اعلام شده از سوی کشور عربستان در بین 79 کشور اعزام کننده، کشور مصر با اعزام 640 هزار نفر رتبه اول اعزام عمره​گزاران را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: کشور ما با اعزام 630 هزار عمره گزار بعد از کشور مصر رتبه دوم اعزام عمره گزاران و کشور پاکستان با اعزام 580 هزار زائر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: آخرین پرواز عمره در 5 تیرماه انجام می‌شود و تا آن روز پیش بینی و برنامه ریزی ما این است که آمار اعزام‌های ما به 830 هزار نفر می‌رسد.

تکمیل 100 درصد کاروان‌های تمتع سال جاری

اوحدی همچنین در خصوص کاروان‌های حج سال جاری با تشکر از همکاری زائران در پرداخت قسط دوم تمتع گفت: خوشبختانه 100 درصد زائران تمتع سال جاری قسط دوم خود را به موقع پرداخت کردند و هیچ کس از اعزام انصراف نداده است.

نهایی شدن بسته سفرهای 3، 4 و 5 روزه به عتبات عالیات

وی همچنین در خصوص اعزام به عتبات عالیات گفت: بسته‌های 3، 4 و 5 روزه اعزام به عتبات عالیات نهایی شده است و در فراخوان خرداد ماه این بسته‌ها لحاظ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها