ظریف در جمع ملی پوشان فوتبال در اتریش

افتخار ایران هستید و امیدوارم موجب شادی مردم شوید

رئیس جمهور منتظر هستند تا زمانی که شما به ایران بازگشتید در مدت زمان کوتاه حضورتان در تهران با شما دیدار کنند.
کد خبر: ۶۷۳۹۷۰
افتخار ایران هستید و امیدوارم موجب شادی مردم شوید

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ،محمدجواد ظریف در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در اردوی تیم ملی گفت: روز پنجشنبه جلسات فشرده ای را با خانم اشتون داشتیم و به محض پایان این نشست به محل اردوی تیم ملی آمدم تا با شما دیدار کنم.

وزیر امور خارجه در ادامه افزود: پیگیر فعالیتهای شما برای حضور در جام جهانی هستم و هفته گذشته نیز نشستی مشترک با مسئولین ریاست جمهوری و وزرات ورزش و جوانان برگزار کردیم و تصمیمات خوبی هم در این جلسه گرفته شد و قرار شد بهترین حمایت را از تیم ملی ایران انجام دهیم و شخص آقای رئیس جمهور منتظر هستند تا زمانی که شما به ایران بازگشتید و پیش از اینکه دوباره به سمت مسابقات جام جهانی بروید، در مدت زمان کوتاه حضورتان در تهران شما را دیدار کنند و ایشان شخصا برای شما آرزوی موفقیت داشتند و از من خواستند که به شما اعلام کنم که دولت تمام تلاشش را برای حمایت از شما انجام خواهد داد.

ظریف ادامه داد: شما جوانان افتخار آفرین ایران هستید و تاکنون از همه جهات و مخصوصا به جهت اخلاق و همبستگی تان برای ایران افتخار آفرین بوده اید و قطعا در ادامه کار هم همینطور خواهید بود و این مایه افتخار ماست که شما به مسابقات جام جهانی راه پیدا کرده اید و قدر تمام تلاشها و زحماتی را که می کشید، همه مردم ایران به خوبی می دانند. من به خوبی از میزان علاقه مردم ایران به شما آگاهم و همه آحاد ملت عزیز ایران شما را دوست دارند و می خواهند موفقیت و افتخارآفرینی شما را ببینند و من امیدوارم با همین شور و نشاطی که دارید به مسابقات بروید و به همین صورت هم از مسابقات بازگردید.

وی در ادامه بیان کرد: من از فرصت استفاده می کنم و میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را که تازه پشت سر گذاشتیم به شما تبریک می گویم. بسیاری از شما پدر هستید و در کنار فرزندان خود نیستید و در اردوی تیم ملی حضور دارید، من این روز عزیز را به شما تبریک می گویم و امیدوارم زمانی که از مسابقات به ایران باز میگردید بچه های شما و همه مردم ایران شاد و خوشحال باشند

ظریف در ادامه افزود: ما هم در وزرات امور خارجه با توجه به مسئولیتی که داریم تمام تلاشمان را برای حمایت از همه تماشاگرانی که برای تشویق شما به برزیل می آیندانجام خواهیم داد. برنامه ریزی خوبی کرده ایم تا مشکل خاصی نداشته باشند تا همه آنها با خیال راحت به استادیوم ها بیایند و شما را تشویق کنند. امیدوارم در مسابقاتی که پیش رو دارید با موفقیت ظاهر شوید و با دست پر به ایران بازگردید. ما به حضور شما افتخار می کنیم و من مطمئن هستم با موفقیت به ایران باز خواهید گشت.

وزیر امور خارجه در پایان گفت: یک بار دیگر از شما که وقت تان را به ما دادید تشکر می کنم. همه اعضای هیات ما می خواستند به اردوی تیم ملی بیایند اما مذاکرات ادامه دارد و من بعد از جلسه سه ساعته با خانم اشتون، ادامه مذاکرات را به همکاران خود واگذار کردم و حالا زمان فعالیت این عزیزان است و من در زمانی که داشتم به دیدار شما آمدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها