سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که سرمربی تیم ملی ژاپن گفت استقامت سامورایی آنها باعث پیروزی‌شان شد.
کد خبر: ۶۷۳۰۷۲
خسوس:به استقامت سامورایی ژاپنی ها باختیم

خسوس کاندلاس در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: مسابقات را خوب شروع کردیم و تنها می‌توانم بگویم روی یک اتفاق در فینال به ژاپن باختیم. ناکامی بزرگی رقم خورد اما عملکرد بازیکنان خوب بود.

وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی ژاپن پس از دیدار پایانی مقابل ایران یادآور شد: خود سرمربی ژاپن به ما گفت که ایران تیم برتر میدان بود و تنها عامل پیروزی‌شان استقامت سامورایی آنها بود. هر کسی که بازی‌ها را دید این حق را به ما می‌داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انتقادهایی که کاپیتان و سرمربی سابق از این نتیجه‌گیری انجام دادند، خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند نظر خود را بدهد اما من نظر شما را به کارشناسان AFC معطوف می‌کنم که گفتند در چند سال گذشته قوی‌ترین تیم ایران در مسابقات حضور داشت. این موضوع را می‌توانید سرچ کنید.

خسوس در مورد نبود دو بازیکن باتجربه تیم چون مصطفی نظری و محمد کشاورز چقدر در این ناکامی تاثیرگذار بود، گفت: حالا که این نتیجه رقم خورده است چنین صحبت‌هایی به وجود می‌آید. اگر در نیمه اول بازی ما مقابل ژاپن توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد چنین مسائلی وجود نداشت. سؤال شما مانند این می‌ماند که در یک قرعه‌کشی شرکت کرده باشید و پس از اعلام نتیجه بخواهید برگ برنده را بردارید. من از نتیجه به دست آمده همانند همه ایرانی‌ها ناراحت هستم اما عملکرد خوبی داشتیم.

وی در مورد علت کناره‌گیری محمد کشاورز تصریح کرد: من همان موقع هم اعلام کردم که به او پیشنهاد دادیم در بندهای مختلف کنار تیم ملی باشند اما او صلاح دید این کار را انجام نده.د گفت که شرایط خوبی ندارد و نمی‌تواند در مسابقات حضور پیدا کند. مشکل مصدومیت او به گذشته بازمی‌گردد و در مسابقات دوستانه‌ با مصدومیت روبرو بود.

وی در مورد اینکه کشاورز از این اقدام ناراحت شده بود، گفت: ناراحتی او طبیعی بود به هر حال هر کسی دوست داشت به تیم ملی کمک کند، اما شرایط او این گونه نبود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه هدفش از ماندن در ایران چیست، گفت: ما هدف خود را تغییر نداده‌ایم و می‌خواهیم برای قرار گرفتن جزو 4 تیم برتر دنیا تلاش کنیم. باید تلاش خود را انجام دهیم تا به این موفقیت دست یابیم.

وی در مورد اینکه آیا با وجود این انتقادها و نتیجه‌ای که گرفته خودش می‌خواهد در ایران باقی بماند یا خیر، گفت: هم اکنون نمی‌توانم جواب بدهم باید چند روز فکر کنم عجله‌ای ندارم که هم اکنون صحبت کنم اما یک چیزی می‌گویم و آن این است که انتقادها باید راهگشا باشد. انتقاد سازنده به درد تیم ملی می‌خورد نه هر مسئله‌ای که بخواهیم عنوان کنیم.

خسوس در مورد اینکه آیا از عملکرد خود و بازیکنانش راضی است، گفت: ما دوران آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و مسابقات را هم خوب شروع کردیم. وقتی در فینال شکست خوردیم طبیعتا نمی‌توانم از نتیجه راضی باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
باسلام فقط تیم برتر میدان بودن كافی نیست وقتی براحتی آب خوردن نتیجه را واگذار می كنیم بیشتر از ده شوت رابالای دروازه زدند شوتهایشان فوتبالی بود نه فوتسالی - پنالتی زدنشان هم افتضاح -باترس ووحشت همراه بود آیااینها واقعا بهترینهای ایران بودند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها