امام جمعه مشهد گفت: وهابیت غیرسنی است اما سنی‌ستیزی باعث توسعه وهابیت می شود و مشکل ما در اینجا برخی از مداحان و هیئت‌ها هستند.
کد خبر: ۶۷۲۳۶۲
مشکل ما برخی از مداحان و هیئت‌ها هستند

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در جلسه هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه مشهد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امام جواد(ع) اولین امامی بود که در سن طفولیت به امامت رسد و اولین تجربه برای شیعه که از امامی 8 ساله تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) از دو سوی دوستان و دشمنان مورد فشار قرار گرفتند، افزود: بعد از شهادت امام هشتم(ع) تمام فقهای شیعه در مدینه اجتماع کردند و 30 هزار مسئله از امام جواد(ع) در مسائل مختلف سؤال کردند و جوابی که شنیدند همان جواب امام‌های دیگر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در بحث دشمنان نیز برای براندازی امامت شیعه یک مباحثه با امام نهم (ع) تشکیل دادند که باز هم در این مباحثه از امام جواد(ع) شکست خوردند.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: ما در مشهد با بلایی بزرگ مواجه هستیم و آن هم تحجر و سنی‌ستیزی است و استکبار جهانی می‌خواهد ما را با قیچی دو لبه وهابیت و تحجر قیچی کند.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: مشهد مرکز تجمع بزرگ شیعیان است و دشمنان با توجه به شکست در عراق و سوریه، در ایران منطقه سرجام مشهد را انتخاب کردند که از آنجا طالبان و سلفی‌ها را از افغانستان وارد کشور کنند و مشهد را به قربانگاهی بزرگ تبدیل کنند.

وی ابراز داشت: دشمن به دنبال نفوذ وهابیت در اهل تسنن است تا با یک حرکت سنی ستیزی در مشهد آنها را متشکل کند.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: اکثر دفاتر سایت‌هایی که به خلفای اهل تسنن فحاشی می‌کنند در لندن است و اگر کسی در ایران هم حرفی می‌زند وابسته به آنها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص افزایش اهل تسنن در مشهد نیز گفت: افزایش جمعیت اهل تسنن در مشهد به خاطر حضور پاکستانی‌ها و افغانی‌ها در مشهد است که باید دستگاه‌ها امنیتی وارد و انها را از کشور خارج کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: تحجر برای ما مانند وهابیت است و اگر وهابیت در قسمت سرجام که مانند نعل اسبی بر روی مشهد است وارد شود، مشهد قربانگاه شیعیان می‌شود و هیئت‌ها باید جلوی تحجر را بگیرند تا دشمن در این فتنه هم مانند فتنه‌های دیگر شکست بخورد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
جناب آقای علم الهدی: وقتی دولت فخیمه بابت هر مهاجر افغانی 13 دلار(این رقم مربوط به حدود 10 سال پیش است و هم اكنون این رقم افزایش یافته است)از دولت مطبوعشان جریمه میگیرد و سالانه یك پول هنگفت و بدون
دردسر به جیب ... میرود دیگر نباید انتظار داشت كه دولت ما مهاجران افغانی و ... را از كشور بیرون كند.چرا كه با وضعیت كنونی اقتصاد و تورم مهارنشدنی و آه و فغان مسئولین نظام بهترین راه ورود مهاجرهای كشورهای دیگر به ایران و دریافت پول در ازای اقامت غیر قانونی آنها میباشد! در ضمن دولت ما كی به فكر امنیت مردم بوده كه الان باشد! همین الان نا امنی در كشور بیداد میكند مردم نمیتوانند در مملكت خودشان با آرامش زندگی كنند .ما اول باید به فكر مشكل اراذل و اوباش كشورمان باشیم بعد به فكر وهابیت و مقابله با آن!
حمید
Germany
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
۰
۰
بسیار سخنان سنجیده ای بود.
دامن زدن به اختلافات این نیست كه.اینقدر نگفتیم كه به اینجا كشیده شد.مردم بعضی مسائل رو باید بدونند و نسبت بهش با علمشون عمل كنند.در حال حاضر نگفتن این مسائل باعث شده شمشیر دشمن تیز بشه.اینقدر نگفتیم شبكه های لندن نشین كربلا ، فدك و . . . زیر نظر آقای... باعث نفاق هست كه آقایون كاه بودند الان ادعای كوه میكنند.

نیازمندی ها