علی کریمی ویلایی بسیار با شکوه و گران قیمت در لواسانات دارد که بی شباهت به یک قصر نیست. او این ویلا را هزینه ای 15 میلیارد تومانی ساخته است.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۱
حاشیه های ساخت ویلای 15 میلیارد تومانی علی کریمی/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - این ویلا در منطقه خوش و آب هوای لواسانات واقع شده. نمای این ویلای کاخ مانند بسیار زیبا و چشم نواز است.

علی کریمی از این ویلا برای ییلاقات استفاده می کند. از مجلل بودن این کاخ ویلا همین بس که تمامی دستگیره های در و حتی دستگیره های شیر آب از جنس آب طلا تهیه شده است. یک استخر بزرگ ، سونا ، جکوزی و یک آکواریوم بزرگ شامل زیباترین ماهی های تزئینی نمای دیگری از این ویلای مجلل علی کریمی است. کریمی بابت ساخت این ویلا بیش از 15 میلیارد تومان هزینه کرده.

البته علی کریمی ویلای بزرگی هم در رامسر دارد. ساخت این ویلا البته برای علی کریمی حاشیه هایی به همراه داشت که کتک کاری شدید دو کارگر این ویلا بخشی از آن است. دو نما از ویلای مجلل علی کریمی را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
كامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۱
۳
طرف میره با پول بیت المال برای خودش كاخ می سازه اونوقت یه عده آدم ساده میان به این میگن اسطوره و داش علی و از این حرفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
آقای عزیز زحمت كشیده پول در آورده است. بیت المال نیست. برای این بعضاً از او به نیكی یاد می شود كه از محل در آمدهایش به دیگران هم كمك می كند. بقیه همین اندازه شاید هم بیشتر پول می گیرند ولی به كسی كمك نمی كنند.
بی خانه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
جای شهدا واقعا خالی ما كه شرمنده شونیم تو اخرت اینا چی باید بگن و... پول نفت عوض ابادانی كشور صرف اشرافی گری میشه حتما یارانه هم به اینا بدید اسیب پذیرن
زحمت كش
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۱
۲
اقای پاچه خوار میشه بگی با چقدر زحمت میشه اینقدر پول ... كرد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۲
۰
اقا حقشه نوش جونش.
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۱
۱
بی خانمان بیخود شهدا رو وسط نكش احترامشون واجب .اگه مردی به اونایی گیر بده كه دارن پول این مملكت رو می خورند به كسی هم جواب پس نمی دن.
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
بیا. این وضع مملكت ماست. طرف با 10 كلاس سواد اومده ویلای 15 میلیاردی می سازه اونوقت یه عده میان میگن كه حقشه نوش جونش. اگه این ویلای 15 میلیاردی حق علی كریمیه پس این تورم، این گرونی و این وضع زندگی هم حق ما شهروندان عادیه كه نه مثل علی كریمی فوتبالیست مشهور هستیم و نه هنر جادوگری داریم. اصلا حرف شما درست. مگه حضرت علی (ع) نفرمودند هر كاخی كه ساخته میشه در كنارش حق محرومان بسیاری خورده میشه؟ اگه با حرف امیر المومنان مخالفید پس حرفتون كه میگید این ویلا نوش جون علی كریمی كاملا متین و درسته و من دیگه حرفی ندارم!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۱
۰
لعنت بر این دنیای پر از تزویر وریا . تجملگرایی تا چه حد ؟ این فوتبالیستها وكار آنها مگر چقدر ارزش دارند ؟ هزینه ساخت این ویلا مساوی است با حقوق 1250 سال یك كارشناس ارشد این مملكت . یعنی علی كریمی ارزشش از 1250 كارشناس ارشد بالاتر است ؟ گفتیم انقلاب كنیم و جامعه ای اسلامی و عادلانه داشته باشیم و .... . لعنت بر این دنیای سرمایه داری ؟
نیكنام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
لعنت به این روزگار. خدایا خسته شدیم. یكی مثل علی كریمی میاد برای خودش كاخ می سازه اونوقت یكی مثل من با كارشناسی ارشد باید ماهی 900 تومن حقوق داشته باشم. كی میگه این كاخ حق علی كریمیه تا من حقش را كف دستش بذارم. این آقا میاد كارهای خیرش رو تو بوق و كرنا می كنه اونوقت ساخت كاخ 15 میلیاردیش رو از همه پنهان می كنه. جام جم خوب كاری میكنی. خواهش میكنم این فوتبالیست های مفت خور رو هر روز رسوا كن. لعنت به این بی عدالتی. جالبه یه عده مردم بیكار میان امثال علی كریمی رو اسطوره معرفی میكنن. خدایا خدایا خدایا خودت به داد برس..............
پیشتاز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
فقط علی دایی
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
من نه موافق پولهای مفتی كه ازبیت المال به بازیكنهای فوتبال میدن هستم ونه مثل برخی ازمعترضین نظرمیدم! ازاین كاخهایی كه می گین 15 میلیاردمی ارزه درهمون منطقه لواسانات به وفوریافت می شود كه فوقش 10 تادونش مال فوتبالیستهای پولكی این كشورن.حداقل پنجاه هزار تا كاخ وبرج ویلا وباغچه و... درلواسانات وجاهای ییلاقی وخوش آب وهوا وحتی درداخل شهرهای بزرگ ومعروف كشور درجلوی دید میلیونها نفر وجودداره.اونها مال كدوم آدم های زحمتكشیه!!! اصلا ما ایرانی ها چقدر زحمتكش هستیم وخودمونم ازفرط افتادگی وتواضع خبرنداریم! و...
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
همه جای دنیا همین بوده وهست پولداره دوست داشته ویلا بسازه پول خودشه...
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
ماشالاه همم كارشناس ارشدن همینه دیكه كاریش نمیشه كرد فعلا اینا دارن حال میكنن ماهم باید حسرت بخوریم بیخیال
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
درسته كه هوادار 2اتیشه و سرسخته علی كریمی و پرسپولیسم/ نمیدونم در مورد این حركت چی باید گفت/ ولی قانون بازی این نیست
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
۰
۰
داش علی نوش جونت . جعفر از مارلیك

نیازمندی ها