رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای عراق، عمان، آذربایجان، قزاقستان، ونزوئلا و هند با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۷۱۸۱۲
3 مرز جدید در کرمانشاه گشایش می‌یابد

ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در این نشست که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اظهار امیدواری نسبت به این که طی یک تا دو ماه آینده سه مرز شوشمی، سومار و تیله کوه در استان گشایش یابد، گفت: استان کرمانشاه از جمله استان‌های پرظرفیت در حوزه تولید محصولات کشاورزی و صنعتی است که خوشبختانه توانسته بخشی عظیمی از صادرات به کشور عراق که قریب به 60 درصد می‌باشد را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: استان این آمادگی را دارد که در خصوص افزایش ظرفیت‌های صادراتی با دیگر کشورها مبادله تجاری و اقتصادی داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: خوشبختانه موقعیت مرزی استان کرمانشاه باعث شده که در ارتباطات موثر و و پایدار بین ملت‌ها نقش اثرگذار و قابل توجهی ایفا نماید.

وی اضافه کرد: با تمام توان از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، عمرانی، بازرگانی و تجارت در این استان استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در راستای حل مشکلات اقتصادی استان با تلاش شبانه‌روزی و مستمر اقدامات ارزنده‌ای که تحول و شکوفایی در استان استان را بدنبال داشته باشد در حال انجام است، لذا امیدواریم که با کار جهشی، توسعه و شکوفایی بیش از پیش در مرزهای این استان محقق شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها