کد خبر: ۶۷۱۷۱۰
سوسیچ: شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شویم/ مسی خدای تکنیک است


سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی‌هرزگوین معتقد است شاگردانش در اولین حضور خود در جام جهانی با شگفتی‌سازی نگاه‌ها را متوجه خود خواهند کرد.


«سافت سوسیچ» در کنار تمام دغدغه‌هایی که در مورد تیمش جهت آماده‌سازی دارد، این روزها به یکی از پرکارترین مربیان تیم‌های حاضر در مسابقات برزیل 2014 در امر مصاحبه با رسانه‌ها تبدیل شده است.

وی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با خبرگزاری رسمی چین «شین هوا» صحبت کرده است.

سوسیچ عنوان کرد: تصور عمومی نسبت به تیم بوسنی این است که تجربه حضور در مسابقاتی مثل جام جهانی ندارد و نمی تواند کاری خاص انجام دهد اما باور من به عنوان مسئول فنی این تیم، چیزی متفاوت است. من می‌گویم این تیم خوش خواهد درخشید هر چند که در زمینه جام جهانی بی‌تجربه است.

این مربی ادامه داد: مطمئنا در کنار رقابت با آرژانتین، ایران و نیجریه، ‌هدف بوسنی‌و هرزگوین، خلق شگفتی است.

وی افزود: تنها ویژگی بوسنی‌،‌ فقط دوندگی نیست. بلکه از این ویژگی برای رسیدن به خصلت فوتبال تهاجمی ناب می‌کوشد.

سوسیچ ادامه داد: با سیستم فوتبال رو به جلویی که بازی می‌کنیم احتمال دارد بازی ما با آرژانتین مساوی شود اما مطمئن باشید تساوی بدون گل نخواهد بود. بلکه تساوی یک بر یک، 2 بر 2 یا حتی 3 بر 3 خواهد بود.

او در مورد تیم ملی آرژانتین عنوان کرد: بی‌شک این تیم آمریکای جنوبی بسیار قوی است. بازیکنان بسیار خوبی دارد که مهم‌ترینش لیونل مسی است که خدای تکنیک است. البته ما تا زمان رویارویی با آن تلاش می کنیم راه مهار ستاره‌های تکنیکی را خوب فرا بگیریم.

سوسیچ همچنین در پایان گفت‌وگویش اظهار داشت که هدفش صعود از مرحله نخست است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها