انتقاد از خروجی جلسه هیات مدیره

پنجعلی: کمیته فنی در پرسپولیس جواب نمی‌دهد

محمد پنجعلی می‌گوید تشکیل کمیته فنی در مقطع کنونی به سود پرسپولیس نیست.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۵
پنجعلی: کمیته فنی در پرسپولیس جواب نمی‌دهد

سایت جام جم ورزشی - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم، اظهار کرد: فعلا مهم‌ترین مشکل ما همین مساله مطالبات بازیکنان است که هنوز نتوانسته‌ایم حساب جدیدی برای باشگاه باز کنیم. همه حساب‌ها مسدود شده است و یک سری طلبکاران به دلیل شکایتی که کرده‌اند باعث مسدود شدن حساب‌های باشگاه شده‌اند. حساب جدیدی که می‌خواهیم باز کنیم باید به نام باشگاه باشد و احکامی که برای سایر حساب‌ها صادر شده همه بانک ها را در بر می‌گیرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. ضمن این که وزارت ورزش و جوانان پول را به حساب شخصی نمی‌ریزد و نمی‌تواند هم این کار را کند.

پنجعلی گفت: اسپانسر باشگاه متعهد شده که در چند بخش 30 میلیارد را به باشگاه تزریق کند. بازیکنان و کادر فنی هم منتظر هستند. اگر تکلیف مشخص شود زودتر می‌توانیم با بازیکنان برای فصل بعد مذاکره کنیم. به هر حال تیم‌های دیگر با بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند و این نشانه خوبی نیست.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مشخص شده که هر بازیکن دقیقا چه مقدار طلب دارد، گفت: کل بازیکنان و کادر فنی روی هم 12 – 13 میلیارد طلب دارند. اکثر بازیکنان زیر 50 درصد گرفته‌اند اما به هیچ عنوان نمی‌توانیم برای فصل بعد با آنها وارد مذاکره شویم، چرا که وقتی پول سال قبلشان را نگرفته‌اند چطور می‌توانند برای فصل بعد اعتماد کنند. قرار شد که چند بازیکن به باشگاه بیایند و قراردادهایشان را شفاف سازی کنند. برای مشکل حساب باشگاه هم باید یک راه حل قانونی پیدا کنیم.

پنجعلی درباره تشکیل کمیته‌ فنی پرسپولیس در آخرین نشست هیات مدیره باشگاه گفت: در این شرایط اولویت باشگاه باید تکلیف بازیکنان و کادر فنی باشد و هر مساله‌ای غیر از این برای باشگاه حاشیه درست می‌کند و هیچ فایده ای برای تیم ندارد. در کل هم فکر نمی‌کنم که کمیته‌ فنی در پرسپولیس جواب دهد. اگر قرار به دخالت کمیته‌ فنی در مسائل تیم باشد پرسپولیس به مشکل می‌خورد. حرف آخر را همیشه باید سرمربی بزند.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته هم دیده‌ایم که کمیته‌ فنی جواب نداده و بعضی اوقات اعضای کمیته‌ فنی هوس می‌کنند در کار تیم دخالت کنند. نمی‌دانم واقعا چرا خروجی نشست هیات مدیره تشکیل کمیته‌ فنی بود. خودم هم که در روزنامه‌ها خواندم تعجب کردم. با خودم گفتم ما هزار مشکل داریم چرا باید الان کمیته‌ فنی تشکیل شود. ضمن این که خود اعضا هم از انتخابشان مطلع نبودند و به نظرم این مسائل به تیم ضربه می‌زند. در حال حاضر بهترین تصمیم برای باشگاه مشخص کردن تکلیف طلب بازیکنان و انتخاب نفرات برای فصل آینده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها