بازرسان آژانس که به کشورمان سفر کرده‌اند در جلسه‌ای که دیروز در سازمان انرژی اتمی داشتند، در مورد نحوه انجام بازرسی از رآکتور اراک با طرف ایرانی به جمع‌بندی رسیدند.
کد خبر: ۶۷۰۷۸۴

به گزارش مهر، بازرسان آژانس قرار است امروز از معدن ساغند یزد بازدید کنند و فردا نیز برای بازدید از کارخانه تغلیظ به اردکان بروند.

براساس این گزارش، آخرین بازرسی آژانس از معدن ساغند یزد مربوط به ده سال پیش است که بازرسان آژانس بر اساس پروتکل الحاقی از این محل بازدید کردند.

نشست کارشناسی ایران و 1+5 امروز در نیویورک برگزار می‌شود

در همین حال حمید بعیدی‌نژاد، رئیس هیات کارشناسی مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اعلام کرد: نشست کارشناسی ایران و 1+5، سه‌شنبه (امروز) در نیویورک برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی و بین‌الملل وزارت امورخارجه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از آنجا که هیات‌های مذاکره‌کننده برای حضور در سومین نشست کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری معاهده ان.پی.تی در نیویورک به سر می‌برند، نشست کارشناسان ایران و 1+5 نیز این بار در نیویورک برگزار می‌شود.قرار است چهارمین دوره مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 نیز از بیست و سوم اردیبهشت در وین با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شود.

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با تاکید بر اهمیت این دوره از مذاکرات گفت: در این مذاکرات، تدوین و نگارش متن توافق جامع هسته‌ای آغاز می‌شود که کار پیچیده و دشواری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها