پیش بینی دیلی میل

مورینیو اخراج می شود

کد خبر: ۶۷۰۷۴۸
نصیرزاده: شرایط قرارداد بازیکنان حرفه‌ای و آماتور تفکیک شد

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران مطابق با استانداردهای فیفا تکمیل شد.


به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی وتدوین مقرارت فدراسیون فوتبال با اعلام این مطلب گفت: آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران که در اردیبهشت سال گذشته به روز رسانی شده بود، در چهار جلسه کارشناسی توسط هیأت رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به مسائل فوتبال کشور مورد بازنگری قرار گرفت.

هوشنگ نصیرزاده افزود: این آیین‌نامه پس از مراعات مواد 14 تا 19 فیفا که جزو موارد اجباری برای تمام کشورهای جهان است، سایر موارد آن منطبق با فوتبال کشور تدوین شد.

یکی از تغییراتی که در این آیین نامه وجود دارد محدود شدن حوزه فعالیت کارگزاران به استناد ماده 26 فیفاست.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقرارت فدراسیون فوتبال گفت: همچنین برای اولین بار شرایط قرارداد برای بازیکنان حرفه‌ای و آماتور تفکیک شده است.

وی افزود: در این آیین نامه بنا به مقتضیات موجود پرداخت مالیات توسط طرف قرارداد با باشگاه الزامی است و قراردادی برای فصل بعد در مورد بازیکنان منعقد نمی‌شود مگر آن که آنان تسویه حساب مالیاتی داشته باشند.

نصیرزاده تاکید کرد:در جلسات مشترکی که بین هیأت رییسه سازمان لیگ، کارشناسان فوتبال و کمیته تدوین مقرارت فدراسیون فوتبال برگزار شد این آیین‌نامه از حیث محتوا و تشریح موارد یکی از کامل‌ترین آیین‌نامه‌های نقل و انتقالات است.

وی گفت: جدیت مهندس تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ که تا لحظات پایانی برای بروز رسانی این آیین‌نامه کنترل ویژه ای اعمال کردند ستودنی و قابل تقدیر است. به نظر می‌رسد با ابلاغ این آیین نامه اختلاف بین بازیکن و باشگاه و کارگزاران و بازیکنان در فصل آینده به حداقل ممکن برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها