بازی سوم فینال های لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 و 30 دقیقه در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۰۴۳۷
یک آمریکایی کابوس فینال های لیگ بسکتبال شد

نه تعارف‌های مربیان دو تیم و نه کنایه‌های آنها در مصاحبه‌هایی که این روزها خطاب به یکدیگر روانه کردند هیچ کدام تاثیر‌گذاری «جاناتان گیبسون» را در دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال ندارد.

به گزارش جام‌جم ورزشی، سومین فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود. این همان جایی است که مهرام در دیدارهای اول و دوم خود با حضور تماشاگران بندرامام، آرزوی پایان دو بازی و رسیدن به تالار آزادی را کرده بود. هر چند پتروشیمی بندرامام با درخشش گیبسون بازیکن خارجی خود پرفروغ ظاهر شد، اما نقش 3500 تماشاگر جنوبی را نباید در وارد کردن فشار روانی بیشتر روی ستاره‌های مهرام نادیده گرفت.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام نیز بعد از عبور از دو بازی در بندرامام می‌گوید: کار سختی داشتیم و تماشاگران آنها جو سنگینی را برای تیم ما به وجود آورده بودند.

اثرات مثبت تماشاگران در تالار اندیشه شهرک بعثت بندرامام خمینی(ره) به قدری بود که مهران حاتمی، سرمربی تیم جنوبی حضور و تشویق‌های توامان آنها را ستایش می‌کند. او بلافاصله بعد از این حرف‌ها سراغ بازی می‌رود و می‌گوید: باید دو پیروزی گذشته مقابل مهرام را فراموش و فقط به پیروزی در دو بازی تهران فکر کنیم.

در دو بازی قبلی جاناتان گیبسون مرد اول بازی‌ها بود که توانست به ترتیب 41 و 34 امتیاز برای پتروشیمی بندرامام بگیرد. برخی معتقدند تیم جنوبی یک به 5 بازی می‌کند از طرفی مهرامی‌ها اعتقاد دارند وقتی صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی توپ می‌گیرند بازی پتروشیمی بندرامام 5 بر 2 می‌شود. با این کنایه زدن‌ها بازی امروز دو تیم در تالار بسکتبال آزادی جذاب‌تر می‌شود.

پتروشیمی بندرامام می‌خواهد گامی بلندتر به سوی قهرمانی بردارد و مهرام در اندیشه جبران شکست‌های خود در جنوب است. اگر این اتفاق برای تیم میزبان بیفتد، آن وقت جدال چهارم دو تیم در روز سه‌شنبه دیدنی‌تر می‌شود.بازی‌های فینال به صورت چهار از هفت مسابقه برگزار می‌شود و در صورت ادامه یافتن بازی‌ها به پنج یا هفت مسابقه، روز جمعه دوباره بندرامام میزبان مهرام است.

به دور از غوغای فینال لیگ برتر بسکتبال، بازی رده‌بندی در اصفهان برگزار می‌شود. دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن برای دومین بار در سری بازی‌های سه‌گانه به میدان می‌روند. ذوب‌آهن به پیروزی برای تساوی با دانشگاه آزاد در مجموع به دو بازی نیاز دارد. در صورت پیروزی ذوب‌آهن، بازی سوم تعیین‌کننده تیم سوم لیگ است اما با برد دانشگاه آزاد، مقام سومی لیگ به این تیم می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها