اسامی 23 بازیکن ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، 12 خردادماه به فیفا اعلام می شود.
کد خبر: ۶۷۰۱۲۴
بعید است رحمتی و کریمی در جام جهانی باشند/ لیست نهایی 12 خرداد اعلام می شود

به گزارش جام جم ورزشی، لیست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی 2014 دوم ژوئن ( 12 اردیبهشت ماه) به فیفا اعلام خواهد شد تا مشخص شود کدام بازیکنان شانس همراهی تیم ملی را در برزیل خواهند داشت.
مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال درتازه ترین صحبت های خود با اعلام این خبر عنوان داشت: تا آن زمان فرصت داریم که اسامی 23 بازیکن نهایی جام جهانی را برای حضور در برزیل اعلام کنیم.


نبی همچنین خاطرنشان کرد:البته لیست 30 نفره ایران در جام جهانی برزیل، 22 اردیبهشت ماه اعلام می شود و از میان آن بازیکنان 23 بازیکن نهایی گزینش می شوند.
صحبت های دبیر فدراسیون فوتبال نشان می دهد که کروش پیش از سفر تیم ملی به اردوی اتریش، اسامی 30 بازیکن خود را به فیفا اعلام می کند.
ملی پوشان فوتبال کشورمان برای برپایی اردوی اتریش، 22 اردیبهشت تهران را به مقصد این کشور ترک می کنند.
شرایط پیش رو نشان دهنده آن است که احتمالا بازیکن جدیدی از لیگ به تیم ملی دعوت شود. نبی با تایید این موضوع به جام جم ورزشی گفت: تصمیم گیرنده نهایی در خصوص مسایل فنی آقای کروش است. با این حال شواهد و قرائن نشان می دهد که احتمال دعوت بازیکن جدیدی به تیم ملی بسیار کم است.
صحبت های دبیر کل فدراسیون فوتبال نشان داد که بازیکنانی چون رحمتی و کریمی دیگر شانسی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ندارند.این درحالی است که پیش از این نیز کروش گفته بود:«بعید است بازیکن جدیدی از ایران به تیم ملی دعوت شود.»
ایران در جام جهانی با تیم های آرژانتین ، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها