سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران:

برای‌ گرفتن‌ همه سهمیه‌های ‌المپیک ‌می‌جنگیم

رضایی: این اقدام از سوی هیچکس مورد تایید نیست

واکنش تند فدراسیون کشتی به جدایی بنا

در برخورد با این مشکل آنچه بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد،‌ منافع ملی و احترام به قوانین مدون است.
کد خبر: ۶۷۰۰۲۳
واکنش تند فدراسیون کشتی به جدایی بنا

علیرضا رضایی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در آستانه رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران شاهد اتفاقی بودیم که سابقه ای در تاریخ کشتی ایران زمین نداشت و به نوعی همه را شوکه کرد. این حرکت نه تنها از سوی اهالی کشتی، بلکه از سوی مردم شریف و ورزش دوست ایران هم مورد تایید نیست و به واقع جامعه کشتی را شرمنده مردم و مشوقان همیشگی ما کرد.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی به هیچوجه از افرادی که به این مساله دامن زدند انتظار چنین رفتاری را نداشت،‌ به ویژه آن دسته از قهرمانانی که همیشه خود را مدیون حمایت های مردم می دانستند و باید همچنان به برتن کردن دوبنده تیم ملی افتخار کنند. این حرکت به دور از مرام پهلوانی و حرفه ای بود و در بدترین مقطع زمانی و مقارن با میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران رخ داد که به واقع جای تعمق و تاسف دارد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: من خودم نیز از جمله کشتی گیرانی بودم که با زحمت و ممارست در اردوهای تیم ملی سوختم و ساختم تا موفق به کسب مدال جهانی و المپیک شدم و همچنان به بر تن کردن دوبنده تیم ملی کشورم افتخار می کنم، اما متعجبم چطور برخی از قهرمانان و ملی پوشان بدون اعتنا به این افتخار بزرگ که همان دعوت به اردوی تیم ملی و پیمودن راه قهرمانی است، خانه کشتی را بدون هماهنگی ترک کرده و چنین رفتار احساسی از خود نشان داده اند. این قهرمانان ملی و عنوان دار باید الگوی دیگر جوانان و فرنگی کاران کم تجربه تیم ملی باشند،‌اما متاسفانه خودشان در صف اول معترضان، خانه کشتی را ترک کردند.

رضایی این اتفاق را خاطره ای بد و ناگوار در ذهن مردم شریف ایران تلقی کرد و گفت: مطمئن باشید همانطور که افتخارات و پیروزی‌های کشتی ایران در یاد و خاطر مردم ماندگار می شود، این اتفاق غیرمنتظره و به دور از معرفت هم در ذهن آنان حک می شود و افرادی که مسبب آن شدند دیگر آن جایگاه قبلی را در ذهن مردم هوشیار و فهیم ایران نخواهند داشت. این افراد باعث شدند روزهایی که باید به فکر افتخارآفرینی در جام جهانی باشیم و تدارکات لازم برای قهرمانی را مهیا کنیم،‌ در فراز و نشیب این حواشی قرار گیریم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه با اعلام حمایت کامل و قاطع از کادر فنی جدید تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ناصر نوربخش و همکارانش کاملا مورد حمایت فدراسیون کشتی و شورای فنی هستند و مطمئن باشید با حداکثر توان تلاش خواهیم کرد نتایج قابل قبولی در میادین پیش رو کسب کنیم.

تا عصر روز گذشته(شنبه) 13 فرنگی کار به خانه کشتی بازگشتند و نخستین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی جدید تیم ملی برگزار کردند که گفته می شود برخی دیگر از فرنگی کاران نیز بزودی به جمع اردونشینان ملحق خواهند شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
Mohsen
United States
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
اشكال از خود فدراسیون كشتی است كه زیاد لیلی به لالای آقای بنا گذاشتن.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
این اقای بنا ثابت كرده كه عرق ملی نداره . برای همیشه اورا كنار بگذارید .!

نیازمندی ها