گروه بندی جام جهانی کشتی فرنگی انجام شد

قرعه خوب برای فرنگی کارها

از قراردادهای عشقی تا سریال تکراری قهرهای بی پایان

کشتی بنا را سالتو کرد یا بنا کشتی را ؟

سریال قهرو قهرکشی محمد بنا در کشتی فرنگی تمامی ندارد . کسی که وقتی که می آید صحبت از قرارداد عشقی می کند ، اما بعد ...
کد خبر: ۶۶۹۷۸۸
کشتی بنا را سالتو کرد یا بنا کشتی را ؟

به گزارش جام جم ورزشی ، یک زمانی محمد بنا ممنوع الورود به کشور بود ( به دلایلی ) محمد رضا طالقانی رییس وقت فدراسیون کشتی در سال های 83 و 84 تلاش زیادی کرد تا زمینه بازگشت مرد نقره ای کشتی فرنگی ایران در سال 1983 کی یف فراهم شود . بنا وقتی آمده کار خود را با مربیگری در تیم های جوانان و نوجوانان آغاز کرد ، اما بعدها که وی مرحله به مرحله بالا آمد و همه کاره تیم ملی کشتی فرنگی شد ، انتظاراتش متفاوت شد تا با روسای مختلف فدراسیون در دوره های مختلف دچار مشکل شده و هر بار به دلیلی اردوی تیم ملی را ترک کند .

کسی منکر تلاش ها و زحمات محمد بنا نیست و به پاس افتخارآفرینی او در المپیک لندن نیز نشان شجاعت به وی اهداء شد . مدالی که می توان تا پایان عمر از مزایای ویژه آن بهره مند شود و ...

بگذریم امروز محمد آقای بنا دوباره با کشتی قهر کرده تا در آستانه رقابت های جام جهانی تهران ( 25 و 26 اردیبهشت ) دست مسوولان فدراسیون کشتی را در پوست گردو بگذارد .

آدم می داند در این قضیه چه بگوید ، به ویژه اینکه تعدادی از قهرمانان ملی این رشته نیز در اقدامی هماهنگ تیم ملی را ترک کرده اند تا به نوعی به منافع ملی و آمال های جامعه ورزش پشت پا بزنند . به هر صورت فیلم شما را بیشتر در جریان این مسئله قرار می دهد . ببینید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها