۲۳ اردیبهشت فهرست نهایی تیم‌ ملی اعلام می‌شود

کروش: بازی با نیجریه برای ما حکم فینال را دارد

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی به پایان رسید؛ اردویی که به غیر از برخی مشکلات نظیر حضور دیر هنگام تعدادی از بازیکنان تیم ملی، به گفته اعضای تیم یکی از بهترین اردوهای سالهای اخیر تیم ملی بوده است.
کد خبر: ۶۶۹۳۴۷
تیم ملی در آفریقای جنوبی چقدر خرج کرد+ سند

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی به پایان رسید؛ اردویی که به غیر از برخی مشکلات نظیر حضور دیر هنگام تعدادی از بازیکنان تیم ملی، به گفته اعضای تیم یکی از بهترین اردوهای سالهای اخیر تیم ملی بوده است.

به گزارش ایسنا، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به پایان رسید تا مهمترین بخش از دوران آماده‌سازی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی با تمرکز بر روی کارهای بدنسازی به انجام برسد اما برخی حواشی و خبرسازی‌ها، حاشیه‌هایی را اطراف تیم ملی به وجود آورد.

در حالی که برخی مدعی شده‌اند حضور در اردوی آفریقای جنوبی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیون فوتبال گذاشته اما ایسنا به مدارکی دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد به غیر از هزینه بلیت رفت و برگشت هواپیما، تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تنها مبلغ 108 هزار و 178 دلار خرج کرده که این مبلغ شامل تمام هزینه‌های انجام گرفته از جمله اقامت، تغذیه، حمل و نقل درون شهری، امکانات تمرینی، سالن بدنسازی، خشکشویی لباس‌ها و از همه مهمتر چهار بازی دوستانه و اجاره ورزشگاه محل بازی‌ها است.

از آنجایی که هزینه‌های اردویی تیم‌های ملی با ارز دولتی پرداخت می‌شود اگر این مبلغ را به دلار دولتی ضرب کنیم رقمی چیزی معادل275 میلیون تومان به دست می‌آید و اگر مبلغ پرداخت شده را ضرب در ارز بازار کنیم به رقمی معادل 348 میلیون تومان می‌رسیم که این نشان می‌دهد رقم هزینه شده تا رقم اعلام شده از سوی برخی تفاوت عمده دارد.

همچنین بازخوانی مصاحبه بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد که این اردو از لحاظ امکانات یکی از بهترین اردوهای تیم ملی در چند سال اخیر بوده، این در حالی است که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که اردوی تیم ملی در اطراف کارخانه‌های صنعتی آلوده برپا شده بود و بازیکنان شرایط مناسبی نداشته‌اند. حتی رجوع به عکس‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های مختلف نیز پاکی آسمان محل اقامت تیم ملی را به خوبی به تصویر کشیده است.

به هر حال با پایان یافتن اردوی تیم ملی باید منتظر ثمرات آن در جام جهانی باشیم؛ جایی که بازیکنان تیم ملی با بدن‌های آماده‌تری می‌توانند بدن به بدن بهترین بازیکنان دنیا رقابت کنند. هر چند که اگر کادر فنی تیم ملی از ابتدا همه بازیکنان را در اختیار داشت، شرایط بهتری هم رقم می‌خورد.

سند تسویه حساب با هتل محل اقامت در آفریقا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها