برای ورق خوردن صفحه های تاریخ برآیند اراده های تمام ابناء بشر لازم است. هر صفحه را در تمام اعصار ، تمام ملت ها ورق زده اند. گاهی اراده ها در صفهای مقابل هم بوده اند و اراده ی غالب تاریخ را با قلم دلخواه خود نگاشته؛ گاهی هم جنگ اراده ها در لایه های پنهان تقابل صورت گرفته است و افرادی دیگران را در صف اراده و مسیر خود وارد کرده اند.
کد خبر: ۶۶۸۷۵۹
یکی داستان پر آب چشم

شاید یکی از غم انگیزترین وقایع تاریخ معاصر که در آن کسانی سیر وقایع را با مکر و فریب شکل داده اند به داستان پر آب چشم فلسطین مربوط باشد. ماجرایی که در آن زور و زر و تزویر با هم یکی از سیاه ترین فصلهای تاریخ را رقم زده است.

در این مجال نه بنا است به تاریخچه جعل رژیمی دروغین پرداخته شود نه بنا است به سیاهه ی جنایت های صهیونیستها بپردازیم.

ذهن هر مسلمان و انسان آزاده ای با کمی کنکاش خاطرات خونهای سرخ به ناحق ریخته ای را به یاد می آورد که گاهی از سینه ی شکافته ی جوانی جاری شده است و گاهی بازی کودکانه ی کوچه های غزه را آشفته است و طفلی را با بازی مرگ آشنا کرده.

شیون مادران کودک مرده ،نوعروسان داغ دیده، مردانی که هرگز در سرزمین مقدس مسلمانان به خانه برنگشتند، خانه هایی که در یک لحظه بر سر ساکنان مظلوم آوار شدند، سرهای بریده و شکمهای دریده و تمام انسانیتی که در جوار قبله ی اول مسلمین به خاک و خون کشیده شد، همه و همه در ذهن هر مسلمان و آزاده ای نمونه هایی زنده دارد.

این مجال، شمه ای از قصه ی تزویر و قصه ی زر است. ماجرای غفلتی است که شاید ما هم در آن سهیم باشیم و ناخواسته هیزم بر آتشی اضافه میکنیم که دامن معصومانه ی کودکانی هم دین و هم مسلک را در مظلومترین سرزمین مسلمانان میگیرد.

استخوان در گلو

درست که جهاد تا این لحظه مصلحت نیست ولی یقین که پر کردن خشاب گلوله های سرباز صهیونیست حرام است. پر کردن خزانه ای که بناست در آسمان فلسطین خون و آتش تدارک ببیند حرام است.

ماجرای کالاهایی که قوم نامبارک صهیونیست می سازد و به مسلمان می فروشد و از آورده اش برای مسلمان دیگری سفره ی مرگ تدارک میبیند ماجرای تازه ای نیست.؛ ماجرای نستله و امثالهم. داستان از این اقلام فراتر است. شاید دردناک باشد که بدانیم سالهاست ابزار و کالاهایی را با میل و افتخار تهیه می کنیم که نهایتا جیب دشمن منحوس را پر میکند. سالهاست نام و عنوانهایی خیالمان را برای خرید و تدراک راحت میکنند که سمبه ی دشمن خونی را پرزورتر میکند.

اقل مسلمانی شاید این باشد که بیشتر مراقبت کنیم که لااقل آب به آسیاب دشمن قداره بند نریزیم.
قصه ی درد بسیار است و مفصل. این نوشتار تنها تلنگری است در یک مورد، باشد که نوبت بعد در بازار، به چند واسطه خون مظلومی را معامله نکنیم

مشت نمونه خروار

احتمالا انواع کالاهای الکترونیک سونی را با خیال راحت خریده ایم. شاید کار به تفاخر هم رسیده باشد که بله کالایی خریده ایم که فلان است و ساخت بهمان. بهتر است قبل از جمله ی مبارک باد کمی دقیقتر به پشت پرده ی متاعی که خریده ایم نگاه کنیم:

- بزرگترین سهامدار سونی شرکتی است متعلق به بزرگترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس. بانکی که صهیونیستها فرمان و اداره ی آن را به عهده دارند. جیکوب فرنکل مدیر عامل این بانک دانش آموخته ی دانشگاه اورشلیم است. او زمانی کاندیدای ریاست بانک مرکزی اسرائیل بوده و سیاهه ی خدماتش به رژیم منحوس آنقدر پر و پیمان است که باعث شده جایزه ی Israel prize را در روز استقلال این رژیم از دست به خون آغشته ی رئیس جمهور و در حضور نخست وزیر دریافت کند.

- یک یهودی دو آتشه مدیرعامل یکی از مهمترین بخشهای سونی است: مایکل لینتون.
او عضو هیات مدیره Council on Foreign Relations (CFR)که مهم ترین اتاق فکر امریکا در زمینه سیاست خارجی است نیز هست. او را از تاثیرگذارتین افراد در هالیوود می دانند. هالیوودی که از مهمترین ابزار تبلیغ علیه اسلام و هویت مسلمانی است. هالیوودی که به عنوان سلاحی قدرتمند در مقدمات جنگ آخرالزمانی شناخته میشود.

- امی پاسکال، یکی دیگر از مدیران سونی که به عنوان زنی قدرتمند در عرصه تاثیرگذاری جهانی شناخته شده است. او عضو فعال انجمن زنان یهودی امریکا بوده و در مصاحبه با سایت آرشیو زنان یهودی یکی از مهم ترین دلائل پیشرفت خود را تربیت شدن در یک خانواده یهودی می داند.

- مواردی از این دست بسیارند و البته العاقل یکفیه الاشاره

سخن آخر

ساده اندیشی است اگر گمان کنیم ریشه های گسترده اقتصادی این غده سرطانی و رژیم جعلی از سیاستها و اغراض خصمانه صهیونیستها تفکیک می شوند. خیالی کودکانه است اگر پنداشته شود سود سالیانه و دلارهایی را که به جیب بانک جی پی مورگان چیس و نمونه های مشابه سرازیر می شود فاصله زیادی با بودجه نیروگاه هسته ای دیمونا و تجهیز هلیکوپترهای آپاچی و تدارکات تروریسم دولتی اسرائیل دارد.

برای رژیمی که ریشه در خاک تاریخ ندارد امنیت حیاتی ترین مسئله است و بدیهی است که جیب پر از دلار را بیشتر از هر چیزی در مسیر گلوله و سلاح خالی کند. گلوله ای که در تقابل با سنگ مثل دیروز و امروز بر پیشانی نوجوانی که تنها حق حیات در خانه اش را می‌خواهد، خواهد نشست.

وهم است اگر گمان کنیم شرکتی که در سیطره صهیونیستهاست از فرصتی برای خوش خدمتی غفلت کند. در یک قلم کافی است توجه کنیم که سونی ابزارهای حفاظتی و امنیتی هم تولید میکند. ابزارهایی که ارتباطی تنگاتنگ با حوزه ی IT دارند. دوربینهای حفاظتی که در اقصی نقاط جهان و از جمله وطن ما نصب میشود و هیچ عقل سلیمی نخواهد پذیرفت که دشمن از این فرصت طلایی برای دشمنی بگذرد.

بعدالتحریر
این بار که قصد خرید می کنیم؛ قربتا الی الله کمی بیشتر دقت کنیم. شاید از جیبمان صدای گلوله می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها