در این فیلم بسیار رقت انگیز و گویا شاهد تفاوت رفتار برخی از انسان ها و برخی از حیوانات نسبت به جان همنوع خود خواهیم بود. فیلمی که قطعا بیننده را به تفکر وامی دارد.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۶
فیلمی رقت انگیز از تفاوت انسان و حیوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مگونزالپ و نیوزپرس، سگ با مشاهده برخورد یک اتومبیل با سگی دیگر در وسط اتوبان چه می کند؟ انسان هنگامی که یک کودک زیر یک اتومبیل می رود چه می کند؟

در حادثه ای در یک اتوبان در حومه شمالی شهر سانتیاگو پایتخت شیلی یک سگ هنگام عبور از وسط اتوبان پس از برخورد با یک اتومبیل به زمین می افتد. سگ دیگری که شاهد این صحنه است خود را به همنوعش می رساند. حیوان به کمک پوزه و پنجه هایش اندک اندک و سانتیمتر به سانتیمتر لاشه بیجان سگ را از میان اتومبیل هایی که به سرعت در حرکت هستند از وسط اتوبان به حاشیه می کشاند.

حیوان قصد کمک به همنوعش را داشته و نمی توانست بی تفاوت شاهد باشد که اتومبیل ها از روی لاشه او عبور کنند.

اکنون به شهر فوشان در استان گوانگدونگ چین می رویم. دختربچه ای خردسال از عرض یک خیابان باریک تجاری عبور می کند. یک ون از راه رسیده و دختربچه را زیر می گیرد. راننده ون لحظه ای توقف کرده اما نه تنها پیاده نمی شود تا به کمک بچه بشتابد بلکه دوباره حرکت کرده و چرخ عقب ون هم از روی پیکر کودک خردسال عبور می کند. اتومبیل ها ، وانت ها، موتورسواران و عابران پیاده همه از کنار پیکر کودک عبور کرده بی آنکه نیم نگاهی به آن بیاندازند چه برسد که بخواهند به بچه کمک کنند . کامیونتی نیز به نوبه خود از روی پیکر بچه بیگناه عبور می کند.

زن کارگری که متوجه پیکر به زمین افتاده بچه شده است زیر بغلش را گرفته و به حاشیه خیابان می کشاند. این تنها کاری است که زن انجام داده و سپس پی کارش می رود.

مدتی بعد زن دیگری از راه رسیده و پیکر بیجان بچه را بغل کرده و به بیمارستان انتقال می دهد.

چرا ما همدردی را از دست می دهیم ؟ چرا ما انسانیت را از دست می دهیم؟

اندکی بعد؛ اعلام می شود دختربچه 2 ساله درگذشته است.

مادر بچه که در همان خیابان کار می کند با شنیدن خبر مرگ فرزندش به حال جنون می افتد.

ما باید یاد بگیریم که قلب هایمان را باز کنیم...

بار دیگر این دو صحنه متفاوت و عبرت آور را می بینیم.

ما بیش از آنچه که تصور می کنیم از حیوانات یاد بگیریم...

فیلم را با هم ببینیم و هریک درباره آن تفکر کرده و قضاوت کنیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها