ارتش سوریه با تصرف شهر حلب مهمترین پایگاه های تروریست های «لواء الفتح و جبهه النصره و جبهه السلامی» را در این منطقه ویران کرد.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۷
ارتش سوریه پایگاه های تروریست ها را در حلب تصرف کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار از پیشروی ارتش سوریه در شهر حلب و پاکسازی افراد مسلح از همه محله های این شهر خبر داد.

جعفر مهنا گزارشگر این شبکه در حلب گفت: ارتش سوریه برای جلوگیری از محاصره شهر حلب و مقابله با افراد مسلح در مرز ترکیه تلاش های بسیاری کرد. درگیری ها در منطقه صنعتی داریا در شمال شرق این شهر ادامه یافت. پیشروی نیروهای ارتش از سمت منطقه شیخ زیات شروع شد.

این نیروها با سرعت پایگاه های اصلی تروریستهای مسلح را در این منطقه ویران کردند و با وارد کردن آتش توپخانه خود بر سر دشمن تحرکات آنها را متوقف کرده و خسارت های فراوانی را به آنان وارد کردند.مهنا افزود: ارتش سوریه با وارد شدن به منطقه به شبکه تونل های متعددی دست یافت که امنیت عملیات افراد مسلح را در داخل و خارج منطقه شیخ زیات تامین می کرد. شبکه ای پیچیده که کارگاه های مختلف را به یکدیگر متصل می کرد و به کارگاه «زعتر الاسره» که پایگاه اصلی این تروریست ها بود می رسید. آنچه در این تونل ها دیده می شد بمب هایی بود که به کثرت کار گذاشته شده و به محض ورود تیم مهندسی آماده انفجار بودند اما مهندسان ما توانستند با مهارت تمام چاشنی این بمب ها را خنثی کنند.یکی از این افراد در گفتگو با المنار گفت: «ما اکنون در حومه شرقی حلب هستیم. منطقه ای کارگاهی و صنعتی. ما توانستیم منطقه را از تروریست ها پاکسازی کنیم.

خبرنگار المنار در ادامه گفت: لواء الفتح و جبهه النصره و جبهه السلامی مهمترین پایگاه های خود را در این منطقه صنعتی از دست دادند. پایگاه هایی که گروه های مسلح از آنها برای محافظت از خود استفاده می کردند و از موقعیتی راهبردی در شمال شرقی حلب برخوردار بود. این منطقه گذرگاه افراد مسلح برای ورود به حلب بود که به وسیله ارتش سوریه به تصرف در آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها