دو مرد شیاد که برای دریافت خسارت از شرکت بیمه دست و دندان خود را شکسته بودند، دستگیر شدند و به جرمشان اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۶۷۷۲۷
شکستن دست و دندان برای دریافت دیه از بیمه

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در این باره گفت: در پی تصادفی جرحی در یکی از روز‌های تیر سال گذشته میان یک دستگاه پراید و یک عابر موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان دامغان اعلام شد.

سرهنگ غلامرضا کاظم‌زاده گفت: ماموران پس از حضور در صحنه، به دلیل شواهد موجود و مصدومیت عابر پیاده و تایید عوامل اورژانس مبنی بر شکستگی‌های متعدد دست، دندان و زخمی شدن سر و صورت، پرونده تصادف تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی پس از معاینه میزان دیه به مصدوم را 30 میلیون تومان اعلام کرد.

کاظم‌زاده خاطرنشان کرد: مراحل پرونده در حال انجام بود که صدمات و شکستگی‌های متعدد عابر کارشناسان پزشکی قانونی را به خود جلب کرد.

وی با بیان این‌که پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع شد افزود: با اقدامات کارآگاهان پلیس و بررسی سوابق متهمان، اظهارات آنان درخصوص تصادف و مصدومیت عابر با تردید کارآگاهان رو به رو شد.

وی تصریح کرد: در مرحله بعدی از تحقیقات، متهمان ابتدا ساختگی بودن تصادف را انکار و در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک، لب به اعتراف گشودند.

کاظم زاده به اعتراف کلاهبرداران دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهمان دقایقی قبل از شروع نمایش ساختگی خود با استفاده از آچار چرخ، استخوان ساعد و دو انگشت دست را می‌شکنند و سپس به طرز فجیعی بخش‌هایی از پوست سر و صورت مرد مجروح را می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تاکید کرد: پلیس با استفاده از روش‌های علمی و با بهره‌مندی از تجهیزات و فناوری‌های نوین، فرصت چنین جرایمی را از کلاهبرداران گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها