باز کردن مغازه با اموال سرقتی

پیر دزدان شرق تهران دستگیر شد

کلاهبرداری 320 میلیونی در 29 روز

«پیر کلاهبرداران تهران» دستگیر شد

مردی که با ارسال پیامک توانسته بود ، 320 میلیون ریال را در مدت 29 روز کلاهبرداری کند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۷۰۸۸
«پیر کلاهبرداران تهران» دستگیر شد

در پی وصول شکایت تعدادی از اهالی و ساکنین حوزه استحفاظی کلانتری ‏‏116 مولوی مبنی بر اینکه در اسفند ماه برای آنها از طریق تلفن همراه پیامکی مبنی بر برنده شدن یک ‏دستگاه ‏LCD در قرعه کشی آمده و همچنین بایستی جهت دریافت دستگاه تلویزیون مبلغ 50هزار تومان بابت هزینه ‏حمل به شماره حسابی پرداخت نمایند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان قرار گرفت.تحقیقات ماموران ادامه یافت و با استعلام شماره تلفنی که از طریق آن متهمان اقدام به ارسال پیامک کرده بودند مشخص شد شماره مذکور متعلق به «عباس» 65 ساله از کلاهبرداران سابقه دار و معروف شهر تهران است.

به دنبال این موضوع، ماموران ضمن شناسایی محل سکونت متهم مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور ورود به مخفیگاه و بازداشت متهم را دریافت کردند.

در ادامه ساعت 23 شب گذشته عوامل تجسس این یگان ضمن اعزام به مخفیگاه متهم موفق شدند متهم را به همراه همدستش که «امیر» نام داشت، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و جهت تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ سیف الله نوایی رییس کلانتری 116 مولوی با اعلام این خبر، افزود: در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان تاکنون مبلغ ‏‏320میلیون ریال از شهروندان تحت عنوان برنده شدن یک ‏دستگاه ‏LCD در قرعه کشی کلاهبرداری کرده اند که پرونده متهمان پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
چقدر مردم ما بدبخت شده اند كه با چنین پیامك هایی گول می خورند و با خود نمی گویند كه رو چه حسابی من برنده شده ام از طرف كی چه جوری اصلا نمی پرسن كه تو كی هستی جز كدام ارگان دولتی یا غیر دولتی هستی
واقعا بعضی از افراد حق شان است كه سرشان رو چنین افراد ی كلاه بگذارد

نیازمندی ها