رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: جریمه‌های دوربینی با توجه به این‌که مستند بوده و عکس تخلف در اختیار پلیس است به هیچ وجه از سیستم حذف نمی‌شود و اعتراض به جرایم دوربینی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۶۵۹۰۴
جریمه‌های دوربینی حذف نمی‌شود

به گزارش فارس، سرهنگ احمد کرمی اسد، درباره نحوه اعتراض به جریمه‌ها افزود: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و در صورتی که راننده بتواند مستندات را درباره خطای مأمور یا کارمند پانچ جریمه‌ها ارائه کند، قبض از سیستم پلیس حذف می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و اعتراض به جرایم رانندگی در سراسر کشور یکپارچه است و تسهیلات در واحدهای رسیدگی بخوبی ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا شهروندان پس از دریافت صورتحساب جریمه در سایت راهور 120 بتوانند شناسه قبض و پرداخت را دریافت کنند و بدون نیاز به سفر درون شهری قبض را پرداخت کنند.

کرمی اسد با اعلام این‌که در صورتی که خودرویی طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی میزان جریمه‌هایش به یک میلیون تومان برسد در سیستم پلیس توقیف شده و از طریق پست و پیامک اخطار توقیف برای فرد ارسال می‌شود، افزود: راننده موظف است ظرف یک ماه جریمه را پرداخت کرده در غیراین‌صورت خودرو توقیف فیزیکی می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تصریح کرد: تسهیلاتی برای این رانندگان در نظر گرفته شده است و پس از پرداخت دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و شکایت بدون مراجعه از سوابق خودرو حذف می‌شود؛ البته این موضوع فقط برای خودروهایی است که یک میلیون تومان خلافی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها