مدیر مرکز مدیریت راههای کشور ممنوعیت تردد در برخی محورهای مواصلاتی را به دلیل انجام عملیات جاده ای اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۵۰۳۴
ممنوعیت تردد در برخی راههای کشور

علی اکبر آشوری افزود: محور اصلی قم – گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم به دلیل تمدید عملیات راهسازی تا 31 خرداد ماه سال جاری مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام رضا (ع) به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

به گفته وی، در محور اصفهان - شهررضا - آباده در استان اصفهان، حد فاصل تا 15 کیلومتری باند رفت و برگشت کمربندی شهررضا تا 28 مرداد ماه سال جاری از ساعت هشت صبح تا 17 به دلیل انجام عملیات راهداری تردد وسایل نقلیه با رعایت تمام جوانب احتیاط انجام می شود.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور افزود: در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، محور جایگزین آن اعلام شده و تردد وسایل نقلیه سواری در محور یاد شده بلامانع است.

آشوری گفت: تردد در محور اردستان - کاشان در استان اصفهان حد فاصل کیلومتر 40 تا 50 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت شش تا 19 به دلیل احداث باند دوم و محور گرگان - نوکنده در استان گلستان تا 24 اردیبهشت ماه از ساعت هشت تا 18 به دلیل انجام عملیات لکه گیری با احتیاط انجام می شود.

وی با بیان این که تردد در محور اصفهان - شهرکرد در استان اصفهان حد فاصل کیلومتر 18 تا 19 این محور به دلیل انجام عملیات احداث مترو در این مسیر تا پایان سال جاری با احتیاط کامل انجام می شود، افزود: محور نایین به اردکان نیز تا کیلومتر 30 به علت انجام عملیات روکش اسفالت، تردد وسایل نقلیه با رعایت جوانب احتیاط صورت خواهد گرفت.

آشوری با اشاره به محورهای مسدود کشور نیز گفت: محورشمشک – دیزین ( جاده اختصاصی حد فاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز، به دلیل بارش برف همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است، اما همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت هفت لغایت 17 و از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین بطور 24 ساعته میسر است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور افزود: محور پونل - خلخال ( از سه راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف همچنان مسدود است و تا اطلاع بعدی امکان تردد در این محور وجود ندارد.

آشوری گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه های هوشمند تردد شمار شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده ، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: هموطنان برای آگاهی از آخرین وضعیت راههای کشور می توانند با شماره تلفن گویای 88925252 و 141 تماس بگیرند و یا اینکه به وب سایت iran141.ir مراجعه و یا به شماره 1000141 پیامک کنند.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: بر اساس ثبت 985 تردد شمار در استانهای البرز، هرمزگان، تهران، آذربایجان شرقی طی 24 ساعت گذشته تردد وسایل نقیله در مقایسه با روز قبل از آن در این استانها 5.6 درصد کاهش دارد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها