فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: رزمایش بزرگ اقتدار 3 با حضور نیروهای مرزبانی استان های غرب و شمال غرب کشور روز چهارشنبه در منطقه عمومی خان لیلی قصرشیرین پایان یافت.
کد خبر: ۶۶۳۷۴۱
پایان رزمایش بزرگ اقتدار 3 نیروهای مرزبانی در قصرشیرین

سردار کیومرث شیخی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این رزمایش نیروهای مرزبانی استان های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه حضور داشتند.

وی اظهار کرد: هفت روز از این رزمایش بصورت پنهان، و سه روز آن بصورت آشکار با حضور بیش از شش هزار نفر از نیروهای مرزبانی استان های یاد شده برگزار شد.

سردار شیخی گفت: برای نیروهای شرکت کننده برنامه هایی در نظر گرفته شده بود که متناسب با نوع ماموریت استان های مختلف و موقعیت جغرافیایی محل خدمت آنها اجرا شد.

وی گفت: ما به اهداف از پیش تعیین شده در این رزمایش رسیدیم و امروز نیز آیین پایانی رزمایش با حضور جمعی از مسوولان لشکری و کشوری با موفقیت انجام شد.

وی اظهار کرد: رزمایش هایی بصورت محدود در استان کرمانشاه برای نیروهای مرزبانی داریم اما رزمایش اقتدار 3 در سطح گسترده منطقه ای بود که دستاوردهای بسیار بزرگی به همراه داشت و توان و آمادگی نیروها در سطح بسیار بالایی ارزیابی شد.

این رزمایش با هدف ارتقای سطح توانمندی نیروهای مرزبانی برگزار شد که مرحله نهایی و پایانی آن امروز با حضور سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور و سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا، استانداران کرمانشاه و ایلام، جمعی از مسوولان و مقامات ارشد کرمانشاه و قصرشیرین،بسیج عشایر و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

رژه یگان های مختلف شرکت کننده، رژه یگان های خودرویی، نمایش تجهیزات و سلاح های نظامی، اجرای سناریوهای عملی، چتربازی و فرود چتربازان بر فراز آسمان رزمایش، عملیات هلی برن، آزمایش بالون ها، پهبادها، آزمایش خودروی ضد گلوله، انهدام دشمن فرضی از برنامه های آخرین روز رزمایش بود که با موفقیت کامل اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها