ساحلی‌بازان ایران با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کردند.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۴
نماینده ایران قهرمان والیبال ساحلی تایلند شد

دیدار نهایی نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیهدر شهر سانخولای تایلند برگزار شد و یکی از نمایندگان ایران با شکست حریفش به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال هرمزگان ( ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در این بازی 2 بر صفر نیوزلند را شکست داد و قهرمان این رقابت ها شد.

این تیم در مراحل مختلف این بازی 7 پیروزی متوالی برابر تیم های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین، نیوزلند، استرالیا، قزاقستان یک و نیوزلند یک به دست آورد تا با اقتدار در میان قدرتمند‌ترین تیم‌های ساحلی قاره آسیا و اقیانوسیه قهرمان این رقابت‌ها شود.

تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران 2) که با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در این رقابت ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

این تیم نیز در دور مقدماتی و مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم های اندونزی یک، نیوزلند 2، هند و اندونزی 2 شد اما در 2 بازی دیگر مغلوب قزاقستان یک و استرالیا شد تا به عنوان هفتمی این رقابت ها اکتفا کند.

ساحلی‌بازان ایران با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرده‌اند و رده‌بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازی‌های آسیا کره جنوبی دارد.

نماینده‌های والیبال ساحلی ایران در نخستین تور آسیا و اقیانوسیه تایلند عناوین چهارم و پنجم را به دست آورده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها