تیم فوتبال تراکتورسازی با قبول شکست 2-0 در برابر تیم الاتحاد عربستان ٰ بعنوان اولین تیم ایرانی حذف شده از گردونه رقابت های قهرمانان آسیا لقب گرفت .
کد خبر: ۶۶۳۵۰۴
تراکتور سازی از گردونه آسیا حذف شد

به گزارش جام جم ورزشی، شاگردان تونی اولیویرا در این بازی در هر نیمه یک گل از میزبان خود خوردند تا با وجود تلاش برای رهایی از این شکست نتوانند دروازه الاتحاد را باز کنند.

با این شکست الاتحاد 9 امتیازی شد و پشت سر العین 10 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت. تراکتورسازی با کسب 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد تا حذف این تیم قطعی شود. لخویا با کسب 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در این دیدار حامد لک، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی اسدی، علی کریمی، مهدی کریمیان، میثم بائو ( 30 حسین مهرآزما)، سعید دقیقی، جواد کاظمیان ( 53 سعید آقایی) و کریم انصاری‌فرد برای تراکتورسازی به میدان رفتند.

تراکتورسازی امسال نیز همانند سال قبل لیگ قهرمانان اسیا را با برد شروع کرد اما در ادامه با عدم کسب نتیجه همچون سال قبل حذفی تلخ و زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا داشت. سناریو سال قبل برای شاگردان تونی اولیویرا بار دیگر تکرار شد تا تراکتورسازی با کسب تجربه به حضور در لیگ قهرمانان سال بعد امید داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها