رئال مادرید و بارسلونا نه در لالیگا که باز هم یک بار دیگر در فینال کوپا دل ری به یکدیگر رسیده اند.
کد خبر: ۶۶۳۱۵۶
آنچلوتی: در هر شرایطی پیروز می شویم/مارتینو: این نبرد مرگ و زندگی است

سایت جام جم ورزشی - سرمربیان رئال و بارسلونا قبل از این فینال طبق معمول برای یکدیگر خط و نشان می کشند:

آنچلوتی: در هر شرایطی پیروز می شویم

در آستانه فینال کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا سرمربی رئالی ها اظهار داشت که تیمش در هر شرایطی باید پیروز و قهرمان این رقابت ها شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت: یکی از ماموریت های ما به پایان می رسد. می خواهم پایان این ماموریت با قهرمانی ما همراه باشد. ما باید پیروز باشیم. بازی بسیار سختی است چون حریف ما بارسلوناست اما هدف مهمی داریم که به ما اجازه نمی دهد بترسیم یا نگران باشیم.

وی درباره شرایط کنونی رونالدو و اینکه وی به این بازی مهم می رسد یا خیر گفت: نام او را بیرون نگذاشته ام. احتمال دارد بازی کند. شاید هم خیر. اما ما پیروز می شویم حالا چه رونالدو باشد چه نباشد. بودن او خیال ما را راحت می کند چرا که مهره بسیار تاثیر گذاری است اما اگر نباشد چاره ای نداریم جز اینکه با این موضوع کنار بیاییم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: بارسلونا هم قطعا برای بردن و قهرمان شدن می آید. بارسلونا در هفته های اخیر با شکست هایی که خورد همه را شگفت زده کرد اما می دانم که آنها در فینال با آنچه که در هفته های گذشته بودند بسیار تفاوت دارند.

مارتینو: این نبرد مرگ و زندگی است

همانقدر که آنچلوتی تیمش را برنده دیدار با بارسلونا می داند سرمربی بارسا نیز به پیروزی تیمش اطمینان دارد.

خراردو(تاتا) مارتینو سرمربی بارسلونا درباره ال کلاسیکو و تقابل با رئال مادرید در فینال کوپا دل ری گفت: در آستانه چنین دیدار حساسی هیچ چیز خرد کننده تر و مضرتر از نگرانی و ترس از حریف نیست. ماچرا باید از رئال بترسیم. آنها می توانند از ما ترس و واهمه داشته باشند اما برای ما چنین نیست. وی افزود: از انگیزه های رئال برای قهرمانی اطلاع ندارم اما درباره تیم خودم می گویم که این مسابقه نبرد مرگ و زندگی است. انگار چیزی مهم تر از قهرمانی در این فینال برای بارسلونا وجود نداشته است. ما باید ببریم و این کار را حتما انجام می دهیم.

مارتینو خاطر نشان کرد: غیبت رونالدو در ترکیب رئال برای ما مهم است اما به آن چندان فکر نمی کنیم. حتی به غیبت پیکه هم فکر نمی کنم. ما باید تمرکز خود را بر روی هدف اصلی بگذاریم نه حاشیه های پیرامون .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها