مردی که در پی حسادت به برادرش، 13 میلیون تومان از حساب او را با همدستی یک زن برداشت کرده بود، همراه همدستش از سوی ماموران اداره پلیس فتای استان البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۲۷۳۷
حسادت برادر به سرقت میلیونی انجامید

به گزارش جام‌جم، رییس پلیس فتای استان البرز در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس فتا از سرقت بیش از 13 میلیون تومان از حساب بانکی‌اش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وقتی حسابش را بررسی کرده، متوجه کم شدن موجودی‌اش شده و نمی‌داند چه کسی آن را برداشت کرده، چون رمز حساب‌هایش در اختیار خودش بوده است.

سرهنگ یزدان نیکنام افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد و ماموران متوجه شدند، مبالغ مذکور اینترنتی برداشت شده و پس از انتقال به حساب یک مرد، دوباره برداشت شده و این کار از یک رایانه خانگی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ماموران فتا با هماهنگی قضایی، خانه فرد مورد نظر را شناسایی و او با انتقال به مرکز پلیس در تحقیقات گفت شاکی را نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی با استفاده از رایانه وی برای خالی کردن حساب شاکی اقدام کرده است چون اقوام و خانواده‌اش از رایانه او استفاده می‌کردند.

رییس پلیس فتای استان البرز گفت: در ادامه با شناسایی صاحب حساب بانکی که مبالغ سرقتی به آن واریز شده بود، او به مرکز پلیس احضار و در تحقیق از او معلوم شد وی با دیگر فرد بازداشت شده فامیل است و گاهی به خانه او در رفت و آمد بوده و از چندی پیش نیز کارت بانکی‌اش را در اختیار همسرش قرار داده و چند بار که به خانه همین فامیلشان رفته بودند همسرش از رایانه آنها استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در پی‌اعتراف مرد جوان، همسرش بازداشت و اعتراف کرد، چندی پیش در پی آشنایی اینترنتی با مردی، او بیش از 13 میلیون تومان را که مدعی بود، طلبش است، به حسابم واریز کرد و خواست آن را به وی تحویل دهم که طبق خواسته‌اش عمل کردم و برای این که شوهرم شک نکند، انتقالات اینترنتی حساب بانکی را از رایانه خانه یکی از اقوام انجام دادم، صاحبخانه و شوهرم در ماجرا نقشی نداشتند.

نیکنام خاطرنشان کرد: در پی اعتراف این زن، همدستش دستگیر شد و با انتقال به پلیس فتا هرگونه سرقت و آشنایی با متهم زن را انکار می‌کرد تا این‌که در مواجهه حضوری با وی و شاکی پرونده قرار گرفت و معلوم شد او برادر مالباخته است.

مرد سارق اعتراف کرد، به دلیل این‌که برادرش وضع مالی خوبی داشته است به او حسادت می‌کرده و از حساب او سرقت کرده. با صدور قرار قانونی برای دو متهم اصلی پرونده، تحقیقات از آنها ادامه دارد. دو مرد دیگر آزاد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها