جایگزین بهروز عطایی کیست؟

امپراتور کاله ای ها قصد جدایی دارد

بعد از پایان سوپر لیگ گذشته و اتمام لیگ و نایب قهرمانی کاله، بهروز عطایی سرمربی محبوب کاله ای ها ساز جدایی سر داده است و دلیل جدایی خود را خستگی کر و تجربه کار جدید می داند.
کد خبر: ۶۶۲۵۱۹
امپراتور کاله ای ها قصد جدایی دارد


به گزارش تحریریه ایروالی جام جم ورزشی، عطایی که شش سال به عنوان سرمربی در کاله فعالیت می کرد و نتایج درخشانی از جمله دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به دست آورده است در گوشه کنار شنیده شده است که درخواست جدایی اش را از کاله را به گوش بهمن سلیمانی رسانده است.

بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه کاله که به کار عطایی اعتماد زیادی دارد به هیچ وجه دوست ندارد که او از کاله جدا شود.

بهروز عطایی که نزد هواداران به امپراطور معروف است جایگاه ویژه ای نزد کارشناسان و هواداران کهکشانی های سبز و زرد کاله دارد.

شنیده شده است که مقصد بعدی بهروز عطایی شهرداری ارومیه یا پیکان تهران است، حال باید دید در آینده سرنوشت عطایی و کاله برای لیگ سال بعد چه خواهد بود. از سوی دیگر گمانه زنی ها برای جاگزینی عطایی نیز آغاز شده است، هواداران و کارشناسان والیبال محمد شریعتی دستیار بهروز عطایی را گزینه ای جایگزینی او می دانند، از طرف دیگر هم بهمن سلیمانی به مربیان داخلی اعتقاد دارد و بعید است پای گزینه ی خارجی به این ماجرا باز شود. لازم به ذکر است عطایی در مصاحبه های اخیر خود جدایی اش را به صورت قطعی تکذیب نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها